Hvem er
Dansk Reklame Film?

01

Hvem står bag?

Om os

Bag Dansk Reklame Film, også kendt som DRF, står et stærkt hold af dedikerede og passionerede medarbejdere med forskellige baggrunde og kompetencer. 

Vi er et moderne salgshus med både sælgere, kreative, akademikere, analysekonsulenter, studentermedhjælpere, teknikere og administrativt personale, der har solid erfaring i at matche et krævende og konstant foranderligt mediemarked.

Vores historie

Dansk Reklame Film blev stiftet i 1985 som en fusion af Gutenberghus Reklame Film og Dansk Biograf Reklame, og har været markedsleder i kategorien biografreklame lige siden. Vi er især velkendt for de ikoniske tre trompetpiger, der har været med til at indlede film i biografen i en lang årrække.

Strategi

Formål

Vi skal skabe den ekstraordinære reklameoplevelse – for brugere, annoncører og samarbejdspartnere

Værdier

Holdånd - vi gør det sammen!

Vi respekterer hinandens personligheder, tid og arbejde. Vi engagerer os i hinanden gennem nysgerrighed, anerkendelse og konstruktivt feedback, og vi fejrer vores succeser sammen. Vi identificerer muligheder ved at kommunikere åbent, vi hjælper hinanden ved at løse udfordringer i fællesskab og udviser positiv energi og begejstring.

Engagement - man kan mærke os!

Vi er nysgerrige og engagerede, fordi vi lytter og stiller åbne spørgsmål for at forstå kunder, samarbejdspartnere og hinanden. Vi er ambitiøse på egne og vores kunders vegne, og ved at forstå bliver vi dygtigere, vi udfordrer, og vi leverer ekstraordinære løsninger. Det er vi stolte over, og vores passion skal mærkes i mødet med os.

 
Profesionalisme - det skal være i orden!

Vi har en ekstraordinær kvalitet i vores arbejde og løsninger, der gør, at kunderne vender tilbage. Vi er altid relevante, fordi vi ønsker at forstå, så vi hele tiden tilpasser os og bidrager med løsninger, der afspejler markedets behov. Og ved at være transparente, på forkant, og at gøre-det-vi-siger, styrker vi integriteten i alle relationer.

Mission

Med udgangspunkt i biografoplevelsen tilbyder vi et unikt og effektfuldt eksponeringsmiljø på alle vores medieplatforme. Ved altid at være relevante, udfordre og dele viden og indsigter vil vi skabe stærke relationer til og øget værdi for brugere, annoncører og samarbejdspartnere.

Vision

Vi skal være det foretrukne branding- og imagemedie.

02

FVMV

Strategi

Formål

Vi skal skabe den ekstraordinære reklameoplevelse – for brugere, annoncører og samarbejdspartnere

Værdier

Holdånd - vi gør det sammen!
Vi respekterer hinandens personligheder, tid og arbejde. Vi engagerer os i hinanden gennem nysgerrighed, anerkendelse og konstruktivt feedback, og vi fejrer vores succeser sammen. Vi identificerer muligheder ved at kommunikere åbent, vi hjælper hinanden ved at løse udfordringer i fællesskab og udviser positiv energi og begejstring.
Engagement - man kan mærke os!
Vi er nysgerrige og engagerede, fordi vi lytter og stiller åbne spørgsmål for at forstå kunder, samarbejdspartnere og hinanden. Vi er ambitiøse på egne og vores kunders vegne, og ved at forstå bliver vi dygtigere, vi udfordrer, og vi leverer ekstraordinære løsninger. Det er vi stolte over, og vores passion skal mærkes i mødet med os.
Professionalisme - det skal være i orden!
Vi har en ekstraordinær kvalitet i vores arbejde og løsninger, der gør, at kunderne vender tilbage. Vi er altid relevante, fordi vi ønsker at forstå, så vi hele tiden tilpasser os og bidrager med løsninger, der afspejler markedets behov. Og ved at være transparente, på forkant, og at gøre-det-vi-siger, styrker vi integriteten i alle relationer.

Mission

Med udgangspunkt i biografoplevelsen tilbyder vi et unikt og effektfuldt eksponeringsmiljø på alle vores medieplatforme. Ved altid at være relevante, udfordre og dele viden og indsigter vil vi skabe stærke relationer til og øget værdi for brugere, annoncører og samarbejdspartnere.

Vision

Vi skal være det foretrukne branding- og imagemedie.

03

De ansatte

Ansatte

Her finder du alle ansatte samt deres kontaktinformationer

Ansatte afdeling
Carsten_portrait
Ledelse
Carsten
Ellemo
CEO - Adm. Direktør
DRF_portræt_boas_5
Finance
Ledelse
Asbjørn_portrait
Analyse & Kommunikation
Ledelse
Asbjørn
Crusell
Head of Inventory & Sales Research
DRF_portræt_jonas
Salg National Biografreklame
Ledelse
Jonas
Rosenfalck
Head of Sales
Vibeke_portrait
Ledelse
Vibeke
Christensen
PA & Office Manager
Dennis_portrait
Salg Engagement
Salg National Biografreklame
Dennis
Cooper
Agency & Client Manager, Product Manager
Leise_portrait
Salg National Biografreklame
Jacob
Leise
Agency & Client Manager
portræt_på_vej
Salg National Biografreklame
Jørn
Borup
Agency & Client Manager
Lasse_portrait
Salg National Biografreklame
Lasse
Jeppesen
Agency & Client Manager
Louise_portrait
Salg National Biografreklame
Louise
Wennecke
Agency & Client Manager
Hilkøb_portrait
Salg Lokal Biografreklame
Danny
Hilkøb
Client Manager
Greek_portrait
Salg Lokal Biografreklame
Thomas
Grested
Client Manager
portræt_på_vej
Salg Engagement
Celine
Bergh
Studentermedhjælper
Cecilie_portræt
Salg Engagement
Cecilie
Schandorff
Project Manager - Events and Digital
Alex_portrait
Analyse & Kommunikation
Alexander
Lundme
Project & Inventory Manager
Kristine_portrait
Analyse & Kommunikation
Kristine
Kjær
Analysekonsulent
Mads_portrait
Analyse & Kommunikation
Mads
Krøyer
Analysekonsulent
Steph_portrait
Analyse & Kommunikation
Stephanie
Lauritzen
Analysekonsulent
Bentsen_portrait
Analyse & Kommunikation
Frederik
Bentsen
Multimediedesigner
Claudia_portræt_2
Analyse & Kommunikation
Claudia
Hertz
Studentermedhjælper
Melvin_portrait_2
Analyse & Kommunikation
Melvin
Hald
Studentermedhjælper
DRF_portræt_tannaz
Analyse & Kommunikation
Tannaz
Hakami
Studentermedhjælper
Danny_portrait
IT & Distribution
Danny
Jensen
Digital Planner
Jimmy_portrait
IT & Distribution
Jimmy
Frederiksen
Digital Planner
Karen_portrait
Finance
Karen
Nørsten
Senior Financial Controller
Kathrine_portrait_web
Finance
Kathrine
Refsgaard
Studentermedhjælper
DRF_portræt_mathias
Finance
Mathias
Weirup
Studentermedhjælper