01
Det digitale
Digitale produkter

02
BioSpil
Hvad er BioSpil?
BioSpil er en af de største fornyelser af biografmediet siden digitaliseringen af mediet, og er på få år blevet en naturlig og vigtig del af at gå i biografen. For første gang er direkte interaktion blevet en del af biografoplevelsen, og publikum elsker at blive involveret med det store lærred fra biografsædet.
Publikum ser heller ikke BioSpil som reklame, og samtidig er det en af de medieplatforme med højest opmærksomhed og lavest irritation blandt alle medieplatforme. Dette gør mediet til en helt unik og særligt kommercielt interessant platform at eksponere dit brand på.
03
Hvorfor BioSpil?
3 gode grunde til BioSpil
BioSpil skaber erindring og brandeffekt
BioSpil har gentagne gange hjulpet brands med at videreformidle deres kommercielle budskaber, på en appetitlig måde så biografgæsten ikke oplever budskabet som reklame, men derimod som en sjov oplevelse. Boozt.com opnåede i en reklamefilmtest en uhjulpet erindring på 15% og en Top-of-Mind (respondenter erindrer brand/annoncør uhjulpet som det første) på 10%, hvilket er markant over benchmark.
Stigende antal biospillere
BioSpil har oplevet en flot stigning i antal biografgængere der interagerer med spillet på deres mobiltelefon i biografsalen, og der er nu op mod 50.000 biospillere hver måned i gennemsnit. Spillet bliver dermed for hvert år en stadig stigende integreret del af at gå i biografen.
Tårnhøj engagement fra publikum
Med BioSpil undgår du alt støjen på de sociale medier. I 2022 spiller i gennemsnit hver fjerde biografgænger spillet når de er i biografen. Det er en tårnhøj engagement rate, som ingen andre medier kan levere.
04
BioSpil+
BioSpil+
BioSpil+ er udviklet til dem, der ønsker at forlænge biografoplevelsen hjemme. Dette innovative produkt giver annoncørerne mulighed for at engagere og underholde en spændende målgruppe, der ikke oplever BioSpil som reklame.
BioSpil+ notificerer alle brugere, når der er tilføjet et nyt spil i deres BioSpil-app.
Op til 35% af BioSpil-brugerne vil prøve de spil, der er i appen, og de bruger i gennemsnit 12 minutter på hvert spil. Dette er en unik mulighed for annoncører at interagere med deres målgruppe på en sjov og kreativ måde – men også en intelligent og strategisk måde at skabe trafik til butik på.
05
CineCard
CineCard
Giv en personlig besked til en du holder af
CineCard er et nyt koncept til brugergenereret indhold, hvor brugere kan lave deres eget CineCard og betale for at det bliver vist på lærredet. Der vises to CineCard pr. forestilling, som afvikles efter BioSpil og lige før de normale reklamer. Der er mulighed for at nå et højt antal eksponeringer, i gennemsnit 350.000 pr. CineCard, og uddele hele 45.000 vouchers.
Vi er eksperter i at lave kreative biograf-løsninger ud fra dit annonceringsbehov. Vi har stor erfaring i at skabe og skræddersy kreative idéer til dit brand i vores biografmiljøer til glæde for din målgruppe og dermed dit produkt og forretning.