DRF Seminar – Fokus på de 20-40-årige
Til Dansk Reklame Films seminar stillede vi skarpt på de 20-40-årige, der er en kommercielt interessant målgruppe
Til Dansk Reklame Films seminar d. 31. januar 2023 stillede vi skarpt på de 20-40-årige, der er en kommercielt interessant målgruppe, som er med til at definere udviklingen i medieforbruget, men samtidig er svær at ramme og opnå opmærksomhed over for.
Seminaret blev velbesøgt med 300 gæster, og efterfølgende særdeles godt bedømt ved evalueringen. Der var tre stærke indslag på scenen, som hver især gav en masse inspiration og deres bud på indsigter og anbefalinger, når man som annoncør, medie- og reklamebureau effektivt skal fange de 20-40-åriges opmærksomhed.
Gik du glip af seminaret eller ønsker at genbesøge dagens første indlæg, så kan du herunder se EssenceMediacom Group’ Tina Gretlund og Lise Heiselbergs spændende oplæg om 20-40-åriges medieforbrug og deres opfattelse af reklamer på udvalgte medier.