2022 var det bedste år for BioSpil - nogensinde!
BioSpil bliver ved med at imponere, slå rekorder og være en fast, integreret del af at gå i biografen.
BioSpil bliver ved med at imponere, slå rekorder og være en fast, integreret del af at gå i biografen. I 2022 var der et rekord-antal biografgængere der spillede BioSpil i biografen – hele 578.000 biospillere. Det er en stigning på over 10% fra forrige rekordår i 2019.
Billetsalget i 2022 var dertil lavere end tilbage i 2019, og hvis man derfor korrigerer for de færre billetter, er det en stigning på knap 40% i antal biospillere, hvilket kun gør den nye rekord endnu mere imponerende. Dette betyder også et rekordhøjt samlet engagement rate for året på over 25%, som i den grad understreger at BioSpil er et helt unikt digitalt medie for både annoncører og forbrugere.
En gennemsnits måned i biografen i 2022 har budt på ca. 50.000 biospillere samlet på både voksen- og familiesporet, og i gennemsnit omkring 325.000 solgte billetter til forestillinger, hvor BioSpil kører. Udover en stor volume af engagerede biospillere, er der altså også mange eksponeringer at hente. Man kan med BioSpil derfor nå bredt ud med eksponeringen, samtidig med at man skaber erindring og stor brandeffekt.
Som brand/annoncør kan man tage ejerskab på BioSpil for én måned ad gangen og tilmed have mulighed for at arbejde strategisk med de voucher-muligheder, der følger med når man investerer i BioSpil. Med voucher har man mulighed for at skabe trafik til butik eller website. Der er stadig plads på både familie- og voksen film i løbet af 2023, så kontakt os hvis du vil skille dig ud fra mængden og eksponerer dit brand på en unik og engagerende måde.