Skattejagten med LEGO® Hidden Side™ er en stor succes!

I starten af januar lancerede LEGO® i samarbejde med Dansk Reklame Film Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer over hele landet.

LEGO® havde valgt at give biografgæsterne mulighed for at udforske LEGO’s eget Hidden Side univers, hvor man kunne fange spøgelser og vinde gaveæsker fra LEGO®. Men eksponeringen og synligheden af brandet stoppede ikke her, da LEGO® Hidden Side™ også kørte på det store lærred i form af BioSpil. Med tilstedeværelsen i både foyeren og salene udnyttede LEGO® således hele kunderejsen gennem biografen. Det er stadigvæk muligt at opleve Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer.
 
Skattejagten i Nordisk Film Biografer er et rigtig godt supplement til BioSpillet, som vi har kørt i samme periode. Skattejagten og mekanismen med at bruge sin telefon til at identificere og fange skjulte spøgelser lægger sig tæt op ad vores nyeste legeoplevelse, LEGO® Hidden Side™ (red. Hidden Side™ app), som netop omhandler at fange spøgelser, som kun er synlige via telefonen. Det er en ny form for LEGO-leg og derfor er skattejagten og biospillet oplagt til at introducere universet og legen.
– Camilla Jeppesen, Senior Brand Manager LEGO® Nordics

Seneste nyheder

Pressemeddelelse: Ny målemetode for biografreklame

Pressemeddelelse: Ny målemetode for biografreklame

Dansk Reklame Film indfører nu en mere enkel og præcis 1:1-måling af kampagneeksponeringer. Både Dansk Annoncørforening og Kreativitet & Kommunikation bakker op om initiativet. Siden 2007 har Dansk Reklame Film opgjort biografreklame som såkaldte...

Dansk Reklame Film udvider sit netværk i 2021!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk i 2021!

Det er med største glæde og fornøjelse, at vi, i Dansk Reklame Film, kan annoncere, at 2021 ikke blot er et år spækket med vanvittige gode titler, men også et år, hvor vi byder nye biografer velkommen i netværket. 𝘒𝘪𝘯𝘰 𝘙𝘰’𝘴 𝘛𝘰𝘳𝘷 i Roskilde, 𝘔𝘦𝘨𝘢𝘚𝘤𝘰𝘱𝘦 i Horsens,...

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

I en foranderlig verden er det vigtigt at stoppe op fra tid til anden og spørge sig selv om hvem og hvad man gerne vil være? Både overfor samarbejdspartnere og annoncører, men også overfor medarbejder og kollegaer. Disse overvejelser er med til at skærpe og...