Skattejagten med LEGO® Hidden Side™ er en stor succes!

I starten af januar lancerede LEGO® i samarbejde med Dansk Reklame Film Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer over hele landet.

LEGO® havde valgt at give biografgæsterne mulighed for at udforske LEGO’s eget Hidden Side univers, hvor man kunne fange spøgelser og vinde gaveæsker fra LEGO®. Men eksponeringen og synligheden af brandet stoppede ikke her, da LEGO® Hidden Side™ også kørte på det store lærred i form af BioSpil. Med tilstedeværelsen i både foyeren og salene udnyttede LEGO® således hele kunderejsen gennem biografen. Det er stadigvæk muligt at opleve Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer.
 
Skattejagten i Nordisk Film Biografer er et rigtig godt supplement til BioSpillet, som vi har kørt i samme periode. Skattejagten og mekanismen med at bruge sin telefon til at identificere og fange skjulte spøgelser lægger sig tæt op ad vores nyeste legeoplevelse, LEGO® Hidden Side™ (red. Hidden Side™ app), som netop omhandler at fange spøgelser, som kun er synlige via telefonen. Det er en ny form for LEGO-leg og derfor er skattejagten og biospillet oplagt til at introducere universet og legen.
– Camilla Jeppesen, Senior Brand Manager LEGO® Nordics

Seneste nyheder

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Grundet de tragiske og ulykkelige omstændigheder i Fields søndag d. 3. juli hvor Nordisk Film har biograf, holder alle 23 Nordisk Film Biografer lukket mandag d. 4. og tirsdag d. 5. juli. Skyderiet i Fields berører alle i Nordisk Film og Dansk Reklame Film og vores...

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Maj 2022 er den bedste maj måned længe i de danske biografer.  For Dansk Reklame Film er det fantastiske nyheder at de danske biografer har haft den bedste maj måned i over 10 år. Det betyder at det effektive reklameprodukt, som mange annoncører køber ind på og...