Skattejagten med LEGO® Hidden Side™ er en stor succes!

I starten af januar lancerede LEGO® i samarbejde med Dansk Reklame Film Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer over hele landet.

LEGO® havde valgt at give biografgæsterne mulighed for at udforske LEGO’s eget Hidden Side univers, hvor man kunne fange spøgelser og vinde gaveæsker fra LEGO®. Men eksponeringen og synligheden af brandet stoppede ikke her, da LEGO® Hidden Side™ også kørte på det store lærred i form af BioSpil. Med tilstedeværelsen i både foyeren og salene udnyttede LEGO® således hele kunderejsen gennem biografen. Det er stadigvæk muligt at opleve Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer.
 
Skattejagten i Nordisk Film Biografer er et rigtig godt supplement til BioSpillet, som vi har kørt i samme periode. Skattejagten og mekanismen med at bruge sin telefon til at identificere og fange skjulte spøgelser lægger sig tæt op ad vores nyeste legeoplevelse, LEGO® Hidden Side™ (red. Hidden Side™ app), som netop omhandler at fange spøgelser, som kun er synlige via telefonen. Det er en ny form for LEGO-leg og derfor er skattejagten og biospillet oplagt til at introducere universet og legen.
– Camilla Jeppesen, Senior Brand Manager LEGO® Nordics

Seneste nyheder

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Det blev en helt fantastisk oktober måned i biografen på BioSpil-fronten, som endte med at slå rekord. Hele 73.373 biografgæster fandt nemlig mobilen frem og interagerede med BioSpil i oktober måned, hvilket gør det til den bedste BioSpil-måned nogensinde!  Den...

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45, og vi forventer at uge 46 bliver udsolgt meget snart. Vi oplever stor interesse for vores fantastiske medie, og er glade og stolte over at have haft udsolgt de sidste 11 uger i træk fra uge 35 og frem. Efteråret...