Skattejagten med LEGO® Hidden Side™ er en stor succes!

I starten af januar lancerede LEGO® i samarbejde med Dansk Reklame Film Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer over hele landet.

LEGO® havde valgt at give biografgæsterne mulighed for at udforske LEGO’s eget Hidden Side univers, hvor man kunne fange spøgelser og vinde gaveæsker fra LEGO®. Men eksponeringen og synligheden af brandet stoppede ikke her, da LEGO® Hidden Side™ også kørte på det store lærred i form af BioSpil. Med tilstedeværelsen i både foyeren og salene udnyttede LEGO® således hele kunderejsen gennem biografen. Det er stadigvæk muligt at opleve Hidden Side™ Skattejagten i Nordisk Film Biografer.
 
Skattejagten i Nordisk Film Biografer er et rigtig godt supplement til BioSpillet, som vi har kørt i samme periode. Skattejagten og mekanismen med at bruge sin telefon til at identificere og fange skjulte spøgelser lægger sig tæt op ad vores nyeste legeoplevelse, LEGO® Hidden Side™ (red. Hidden Side™ app), som netop omhandler at fange spøgelser, som kun er synlige via telefonen. Det er en ny form for LEGO-leg og derfor er skattejagten og biospillet oplagt til at introducere universet og legen.
– Camilla Jeppesen, Senior Brand Manager LEGO® Nordics

Seneste nyheder

Biografklub Danmark skyder ny sæson i gang til september

Biografklub Danmark skyder ny sæson i gang til september

Fornyelig offentliggjorde Biografklub Danmark deres filmprogram for sæson 2020/21 med ti titler, som atter vil trække en masse filmglade danskere ind i biografmørket til halv pris. Biografklub Danmark håndplukker selv filmtitlerne til deres program og er garant...

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

  Efter en lang og hård periode for underholdningsindustrien, der tæller et nedlukket biografmarked, er der atter åbnet op for biografdriften og besøgende, filmglade gæster. På trods af sommervarmen og Corona-forbehold er genåbningen forløbet, som den skulle. Den...

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen. Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været...