NYHEDER & CASES

 POPCORN NYHEDSBREV

Vi sender et nyhedsbrev ca. 1 gang om måneden for at holde dig opdateret om biografmarkedet og Dansk Reklame Film.

Biografmediet klarer sig forrygende

Biografmediet klarer sig forrygende

Biografmediet klarer sig forrygende I øjeblikket går det rigtig godt med billetsalget i biograferne over hele Danmark. I kølvandet på et i forvejen højt billetsalg i uge 40 og 41, blev der i efterårsferien solgt mere end 80.000 biografbilletter i gennemsnit pr. dag....

read more
Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ BioSpil

Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ BioSpil

Fantastiske resultater for Disneyland Paris' Lion King & Jungle Festival BioSpil. BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer...

read more
Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

read more
Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

read more
Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

read more
”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...

read more