L'OR - 360° event

Formål/baggrund

Som det første kommercielle brand sponsorerede LO’R Den Store Biografdag i Nordisk Film, som blev afviklet den 17. november 2019.

LO’R ville gerne give danskerne en ekstraordinær-kaffeoplevelse, for at styrke deres markedsposition. Derfor valgte de netop biografen da den rummer mange af de samme ting som brand.

Konklusion

Resultater

L’OR var synlige på hele kunderejsen:

  • Alle kanaler blev udnyttet organisk såvel som betalt
  • Biografens foyer var udsmykket i et univers. som stemte overens med LO’R (Gylden løber til lounge, musik, kaffecykler, dæmpet belysning, opsætning af café borde med guld dug og meget andet).
  • LO’R kaffelounge med gratis smagsprøver og uddeling, så kunderne kunne lære mere om LO’Rs varianter og brand
  • LO’R havde taget ejerskab på salen med flere kreative løsninger
    • Nakkestøtter
    • Verdens største aromaevent – Aromakanoner med duft af nybrygget kaffe
    • Digital sampling – Biospil push med gratis kaffekapsler
    • Lærredskampagne
  • Efter filmen blev der uddelt smagsprøver og en særlig folder, der viste et udvalg af LO’Rs produkter online, på vej ud af biografen
68%
Kunne identificere L'OR som sponsoren af Den Store Biografdag
46%
Fik en mere positiv opfattelse af L'OR
22%
Anbefalelsesvilligheden af L'OR steg fra 5% til 22%
62%
Hjulpet brand kendskab steg fra 30% til 62%
29%
Købsintentionen for L'OR steg fra 7% til 29%
Please accept [renew_consent]%cookie_types[/renew_consent] cookies to watch this video.

Hjælp os med at blive bedre

I anledning af lanceringen af vores nye website, kunne vi rigtig godt tænke os din feedback på sitet, så vi kan imødekomme dine behov!