Til Dansk Reklame Films seminar d. 31. januar 2023 stillede vi skarpt på de 20-40-årige, der er en kommercielt interessant målgruppe, som er med til at definere udviklingen i medieforbruget, men samtidig er svær at ramme og opnå opmærksomhed over for.
Seminaret blev velbesøgt med 300 gæster, og efterfølgende særdeles godt bedømt ved evalueringen. Der var tre stærke indslag på scenen, som hver især gav en masse inspiration og deres bud på indsigter og anbefalinger, når man som annoncør, medie- og reklamebureau effektivt skal fange de 20-40-åriges opmærksomhed.
Gik du glip af seminaret eller ønsker at genbesøge dagens første indlæg, så kan du herunder se EssenceMediacom Group’ Tina Gretlund og Lise Heiselbergs spændende oplæg om 20-40-åriges medieforbrug og deres opfattelse af reklamer på udvalgte medier.
Seneste nyheder

Filmfokus Q2: Et kvartal i efterfølgernes tegn
Årets første kvartal bliver snart rundet af, og med et samlet billetsalg, der formentlig runder 2,75 mio. billetter, bliver det atter understreget, at biografen står stærkt og bevæger sig mod normalen igen. Danmarks Statistik kunne også for nylig rapportere, at...

Gyserfilm trækker de unge i biografen
I denne artikel-serie dykker vi ned i forskellige genrer, franchises eller andre typer af film: hvad er det der gør dem til noget særligt, hvad differentierer dem fra andre typer af film, og hvorfor er de interessante kommercielt. Gyserfilm er en evigt populær genre,...

2022 var det bedste år for BioSpil – nogensinde!
2022 var det bedste år for BioSpil – nogensinde! BioSpil bliver ved med at imponere, slå rekorder og være en fast, integreret del af at gå i biografen. I 2022 var der et rekord-antal biografgængere der spillede BioSpil i biografen – hele 578.000 biospillere. Det er...