Månedsfokus for april er klar!

Denne omgang har fokus på den kommercielt attraktive målgruppe Generation Z, og hvordan netop denne målgruppe er velrepræsenteret i biografen. Generation Z er generelt mere modtagelige over for reklamer end de ældre generationer, og dette er essentielt, da effekten af reklamer stiger jo mere modtageligt publikummet er.

I et medielandskab hvor kampen om opmærksomhed intensiveres, er biografen stadig en af de få medieplatforme med høj opmærksomhed og lav irritation – og dertil et af Generation Z’ foretrukne reklamemedier.

Læs hele indslaget her.

Seneste nyheder

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Det blev en helt fantastisk oktober måned i biografen på BioSpil-fronten, som endte med at slå rekord. Hele 73.373 biografgæster fandt nemlig mobilen frem og interagerede med BioSpil i oktober måned, hvilket gør det til den bedste BioSpil-måned nogensinde!  Den...

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45, og vi forventer at uge 46 bliver udsolgt meget snart. Vi oplever stor interesse for vores fantastiske medie, og er glade og stolte over at have haft udsolgt de sidste 11 uger i træk fra uge 35 og frem. Efteråret...