Månedsfokus for april er klar!

Denne omgang har fokus på den kommercielt attraktive målgruppe Generation Z, og hvordan netop denne målgruppe er velrepræsenteret i biografen. Generation Z er generelt mere modtagelige over for reklamer end de ældre generationer, og dette er essentielt, da effekten af reklamer stiger jo mere modtageligt publikummet er.

I et medielandskab hvor kampen om opmærksomhed intensiveres, er biografen stadig en af de få medieplatforme med høj opmærksomhed og lav irritation – og dertil et af Generation Z’ foretrukne reklamemedier.

Læs hele indslaget her.

Seneste nyheder

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Grundet de tragiske og ulykkelige omstændigheder i Fields søndag d. 3. juli hvor Nordisk Film har biograf, holder alle 23 Nordisk Film Biografer lukket mandag d. 4. og tirsdag d. 5. juli. Skyderiet i Fields berører alle i Nordisk Film og Dansk Reklame Film og vores...

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Maj 2022 er den bedste maj måned længe i de danske biografer.  For Dansk Reklame Film er det fantastiske nyheder at de danske biografer har haft den bedste maj måned i over 10 år. Det betyder at det effektive reklameprodukt, som mange annoncører køber ind på og...