Hyundai og SPIDER-MAN indtog Imperial

”Det jeg elsker ved biografens magiske univers, er at vi ikke blot kan tilbyde en fuldstændig ekstraordinær eksponeringsmulighed på det store lærred. Vi kan tilbyde vores samarbejdspartnere hele kunderejsen”, fortæller Dennis Cooper, Product Manager i Dansk Reklame Film A/S.

Til biografåbningen af SPIDER-MAN udnyttede filmens officielle bil sponsor, Hyundai, biografens muligheder for en særlig totaloplevelse. Hyundai inviterede biografgæsterne til at få taget et Myselfie-billede med Spiderman i Imperials foyer med mulighed for at vinde en uge i årets bil, IONIQ5.

“I dette samarbejde stod vi med en kunde, som havde lavet et rigtig fedt reklamefilm-samarbejde på SPIDER-MAN, og derfor ville de gerne gøre det til noget ekstraordinært for at øge reklameoplevelsen for biografgæsterne”, afslutter Dennis Cooper.

Hyundai inviterede også deres egne gæster ind til premieren på SPIDER-MAN i forbindelse med deres lærredskampagne og event set-up.

”Når Hyundai er på rollelisten på en film som SPIDER-MAN, skal det ikke gå ubemærket hen. Derfor inviterede vi gæster til en eksklusiv premiere på SPIDER-MAN: No Way Home med popcorn og sodavand i god atmosfære hos Nordisk Film Biografer. Vi har kun fået positiv respons på vores biograf-arrangement. Alt gik perfekt, og vores gæster havde en rigtig god oplevelse, så det er nok ikke sidste gang, vi laver et sådant arrangement.” – Annegrethe Skovby, PR, Influencer & Event Manager, Hyundai.

Seneste nyheder

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Det blev en helt fantastisk oktober måned i biografen på BioSpil-fronten, som endte med at slå rekord. Hele 73.373 biografgæster fandt nemlig mobilen frem og interagerede med BioSpil i oktober måned, hvilket gør det til den bedste BioSpil-måned nogensinde!  Den...

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45, og vi forventer at uge 46 bliver udsolgt meget snart. Vi oplever stor interesse for vores fantastiske medie, og er glade og stolte over at have haft udsolgt de sidste 11 uger i træk fra uge 35 og frem. Efteråret...