Dansk Reklame Film seminar – Den Ekstraordinære Eksponering

I starten af oktober 2021 dykkede vi med tre nye interessante talere ned i selve eksponeringssituationen med et fokus på medieinstrumentalitet, målgrupper og opmærksomhed, og dermed hvad der er grundlaget for den effekt forskellige medieplatforme giver på lang sigt.  
 
Gik du glip af seminaret eller ønsker du at genbesøge indholdet? Så kan du se de tre interessante indlæg i deres fulde længde her.

Seneste nyheder

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend Endnu engang må de danske biografer ufrivilligt lukke grundet påbud fra regeringen, men vi ser alligevel optimistisk frem imod genåbningen mandag d. 17. januar 2022.  Dansk Reklame Film bliver endnu engang...

Filmfokus Q1 2022 – Et nyt spændende film år i vente

Filmfokus Q1 2022 – Et nyt spændende film år i vente

FILMFOKUS Q1 2022 – Et nyt spændende film-år i vente 2021 rinder snart ud og med et nyt år i vente, ser vi i Dansk Reklame Film frem mod 1. kvartal af 2022, der vil byde på nye stærke filmoplevelser på det store lærred. Det er ingen hemmelighed, at sidste halvdel af...

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+ Vi står lige nu i en fuldstændig enestående situation, da vi kigger ind i november måned, hvor vi må melde alt udsolgt på vores brede medieindkøb 12+, men der er stadigvæk mulighed for at blive eksponeret...