Dansk Reklame Film seminar – Den Ekstraordinære Eksponering

I starten af oktober 2021 dykkede vi med tre nye interessante talere ned i selve eksponeringssituationen med et fokus på medieinstrumentalitet, målgrupper og opmærksomhed, og dermed hvad der er grundlaget for den effekt forskellige medieplatforme giver på lang sigt.  
 
Gik du glip af seminaret eller ønsker du at genbesøge indholdet? Så kan du se de tre interessante indlæg i deres fulde længde her.

Seneste nyheder

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Det blev en helt fantastisk oktober måned i biografen på BioSpil-fronten, som endte med at slå rekord. Hele 73.373 biografgæster fandt nemlig mobilen frem og interagerede med BioSpil i oktober måned, hvilket gør det til den bedste BioSpil-måned nogensinde!  Den...

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45, og vi forventer at uge 46 bliver udsolgt meget snart. Vi oplever stor interesse for vores fantastiske medie, og er glade og stolte over at have haft udsolgt de sidste 11 uger i træk fra uge 35 og frem. Efteråret...