Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41

og tæt på udsolgt i resten af oktober

 JAMES BOND: NO TIME TO DIE har netop ramt de danske biografer, og leverer et fuldstændigt fantastisk premierebilletsalg på niveau med kæmpe hittet AVENGERS: ENDGAME, der i 2019 trak mere end 50.000 fans i biografen på premieren. Dette rationaliserer, at biografen lever i bedste velgående, og brands ønsker den ekstraordinære eksponering, som biografuniverset kan levere.

Hvis du og dit brand ønsker at have biografen med på medieplanen i slut oktober og resten af Q4, så kan du med fordel booke din kampagne nu for at være sikker på at få plads!

Vi kan kontaktes her.

Seneste nyheder

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend Endnu engang må de danske biografer ufrivilligt lukke grundet påbud fra regeringen, men vi ser alligevel optimistisk frem imod genåbningen mandag d. 17. januar 2022.  Dansk Reklame Film bliver endnu engang...

Dansk Reklame Film seminar – Den Ekstraordinære Eksponering

Dansk Reklame Film seminar – Den Ekstraordinære Eksponering

Dansk Reklame Film seminar - Den Ekstraordinære Eksponering I starten af oktober 2021 dykkede vi med tre nye interessante talere ned i selve eksponeringssituationen med et fokus på medieinstrumentalitet, målgrupper og opmærksomhed, og dermed hvad der er grundlaget for...

Filmfokus Q1 2022 – Et nyt spændende film år i vente

Filmfokus Q1 2022 – Et nyt spændende film år i vente

FILMFOKUS Q1 2022 – Et nyt spændende film-år i vente 2021 rinder snart ud og med et nyt år i vente, ser vi i Dansk Reklame Film frem mod 1. kvartal af 2022, der vil byde på nye stærke filmoplevelser på det store lærred. Det er ingen hemmelighed, at sidste halvdel af...