I en foranderlig verden er det vigtigt at stoppe op fra tid til anden og spørge sig selv om hvem og hvad man gerne vil være? Både overfor samarbejdspartnere og annoncører, men også overfor medarbejder og kollegaer. Disse overvejelser er med til at skærpe og konkretisere virksomhedens ambitioner og målsætninger – og sikre, at man er på rette vej.

Dansk Reklame Film har siden stiftelsen i 1985 været markedsleder i kategorien biografreklame i det danske marked. Det har betydet at vi har gennemgået adskillige forandringer undervejs, som har bidraget til den virksomhed vi er i dag og det ståpunkt vi laver forretninger fra. Vi er enormt stolte over de produkter vi leverer til markedet og den service vi giver vores kunder – i alle led af vores samarbejder. Men vi har højere ambitioner end det.

Derfor har vi den seneste periode arbejdet intenst med Dansk Reklame Films grundlag og strategi, da ambitionen er at levere det bedste produkt til vores samarbejdspartnere og annoncører. Biografreklamer har altid været en del af oplevelsen, når man besøger biografen, og derfor er kvaliteten af eksponeringer i biografen også ekstraordinær høj og fuldstændig unik. Med et ønske om en ekstraordinær afvikling af reklamerne i biograferne, implementerer vi også en kontinuert undersøgelse blandt biografgæsterne og samarbejdspartnere af både biografoplevelsen og reklameafviklingen. På den måde kan vi sikre, at Dansk Reklame Film altid leverer den bedste kvalitet for alle.

Sammen med en ekstern konsulent har vi arbejdet med vores identitet. Vi begyndte med at udarbejde og identificere vores værdier og vores langsigtede vision. Derefter fornyede vi vores formål og mission, der skulle afspejle det vi i Dansk Reklame Film forbinder med vores produkter og vores interne kultur og fællesskab. Det var vigtigt, at det blev et projekt som alle ansatte deltog i, da vi på den måde kunne sikre os, at det færdige resultat ville afspejle og stadig afspejler alle i virksomheden – og lige så vigtigt, være transparant for vores kunder og eksterne samarbejdspartnere. Det skal understreges, at vores strategi tager udgangspunkt i vores formål, værdier, mission og vision, hvor annoncører og samarbejdspartnere er fundamentet i forhold til både vores formål og vores mission. Et af vores vigtigste mål er netop, at annoncører og samarbejdspartnere kan mærke vores engagement og vilje til at altid levere den bedste løsning, der skaber størst mulige værdi dem og deres situation.

Carsten Ellemo, CEO for Dansk Reklame Film:
”Vi vil være ekstraordinære. Derfor har det været vigtigt at igangsætte en proces, hvor vi kunne få sat ord og målsætninger på en ny tid for virksomheden. Stoltheden over at repræsentere Danmarks måske stærkeste mediegruppe skal skinne igennem og vores kunder og samarbejdspartnere skal kunne mærke vores glæde og engagement.”

Alt arbejde med strategi er ikke noget værd, hvis ikke det forankres i organisationen, for så når resultatet aldrig ud til eksterne samarbejdspartnere. Derfor har samtlige medarbejdere deltaget i strategiarbejdet, og vi har øget antallet af interne medarbejderundersøgelser for at sikre, at vi får implementeret vores udarbejdede værdier og strategi internt, som er fundamentet for vores formål, mission og vision. Hos Dansk Reklame Film gør vi det sammen!

Seneste nyheder

Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41!

Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41!

Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41 - og tæt på udsolgt i resten af oktober  JAMES BOND: NO TIME TO DIE har netop ramt de danske biografer, og leverer et fuldstændigt fantastisk premierebilletsalg på niveau med kæmpe hittet AVENGERS: ENDGAME, der i 2019...

Hvorfor vælge BioSpil?

Hvorfor vælge BioSpil?

DANSK REKLAME FILM MELDER UDSOLGT BIOSPIL PÅ VOKSENSPORET I 2021! Det er med stor glæde og fornøjelse, at vi kan meddele, at BioSpil på P12+ rullen er fuldt booket for 2021, og du kan dermed se frem til nogle sjove og innovative BioSpil på lærredet før din...

Biografmediet bør være en del af medieinvesteringen

Biografmediet bør være en del af medieinvesteringen

I en branche præget af hård konkurrence og mange annoncører med fokus på taktiske budskaber, har Santander Consumer Bank været på en rejse mod et større fokus på branding. Biografmediet har i den forbindelse været med til at skabe resultater for Santander Consumer...