I en foranderlig verden er det vigtigt at stoppe op fra tid til anden og spørge sig selv om hvem og hvad man gerne vil være? Både overfor samarbejdspartnere og annoncører, men også overfor medarbejder og kollegaer. Disse overvejelser er med til at skærpe og konkretisere virksomhedens ambitioner og målsætninger – og sikre, at man er på rette vej.

Dansk Reklame Film har siden stiftelsen i 1985 været markedsleder i kategorien biografreklame i det danske marked. Det har betydet at vi har gennemgået adskillige forandringer undervejs, som har bidraget til den virksomhed vi er i dag og det ståpunkt vi laver forretninger fra. Vi er enormt stolte over de produkter vi leverer til markedet og den service vi giver vores kunder – i alle led af vores samarbejder. Men vi har højere ambitioner end det.

Derfor har vi den seneste periode arbejdet intenst med Dansk Reklame Films grundlag og strategi, da ambitionen er at levere det bedste produkt til vores samarbejdspartnere og annoncører. Biografreklamer har altid været en del af oplevelsen, når man besøger biografen, og derfor er kvaliteten af eksponeringer i biografen også ekstraordinær høj og fuldstændig unik. Med et ønske om en ekstraordinær afvikling af reklamerne i biograferne, implementerer vi også en kontinuert undersøgelse blandt biografgæsterne og samarbejdspartnere af både biografoplevelsen og reklameafviklingen. På den måde kan vi sikre, at Dansk Reklame Film altid leverer den bedste kvalitet for alle.

Sammen med en ekstern konsulent har vi arbejdet med vores identitet. Vi begyndte med at udarbejde og identificere vores værdier og vores langsigtede vision. Derefter fornyede vi vores formål og mission, der skulle afspejle det vi i Dansk Reklame Film forbinder med vores produkter og vores interne kultur og fællesskab. Det var vigtigt, at det blev et projekt som alle ansatte deltog i, da vi på den måde kunne sikre os, at det færdige resultat ville afspejle og stadig afspejler alle i virksomheden – og lige så vigtigt, være transparant for vores kunder og eksterne samarbejdspartnere. Det skal understreges, at vores strategi tager udgangspunkt i vores formål, værdier, mission og vision, hvor annoncører og samarbejdspartnere er fundamentet i forhold til både vores formål og vores mission. Et af vores vigtigste mål er netop, at annoncører og samarbejdspartnere kan mærke vores engagement og vilje til at altid levere den bedste løsning, der skaber størst mulige værdi dem og deres situation.

Carsten Ellemo, CEO for Dansk Reklame Film:
”Vi vil være ekstraordinære. Derfor har det været vigtigt at igangsætte en proces, hvor vi kunne få sat ord og målsætninger på en ny tid for virksomheden. Stoltheden over at repræsentere Danmarks måske stærkeste mediegruppe skal skinne igennem og vores kunder og samarbejdspartnere skal kunne mærke vores glæde og engagement.”

Alt arbejde med strategi er ikke noget værd, hvis ikke det forankres i organisationen, for så når resultatet aldrig ud til eksterne samarbejdspartnere. Derfor har samtlige medarbejdere deltaget i strategiarbejdet, og vi har øget antallet af interne medarbejderundersøgelser for at sikre, at vi får implementeret vores udarbejdede værdier og strategi internt, som er fundamentet for vores formål, mission og vision. Hos Dansk Reklame Film gør vi det sammen!

Seneste nyheder

Pressemeddelelse: Ny målemetode for biografreklame

Pressemeddelelse: Ny målemetode for biografreklame

Dansk Reklame Film indfører nu en mere enkel og præcis 1:1-måling af kampagneeksponeringer. Både Dansk Annoncørforening og Kreativitet & Kommunikation bakker op om initiativet. Siden 2007 har Dansk Reklame Film opgjort biografreklame som såkaldte...

Dansk Reklame Film udvider sit netværk i 2021!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk i 2021!

Det er med største glæde og fornøjelse, at vi, i Dansk Reklame Film, kan annoncere, at 2021 ikke blot er et år spækket med vanvittige gode titler, men også et år, hvor vi byder nye biografer velkommen i netværket. 𝘒𝘪𝘯𝘰 𝘙𝘰’𝘴 𝘛𝘰𝘳𝘷 i Roskilde, 𝘔𝘦𝘨𝘢𝘚𝘤𝘰𝘱𝘦 i Horsens,...

Film Fokus 4. kvartal: Stor dansk afslutning på filmåret

Film Fokus 4. kvartal: Stor dansk afslutning på filmåret

De danske biografers tilbagevenden over sommeren har været en succeshistorie og er gået over alle forventninger, da der på trods af mangel på et bredt udvalg af film har været stor succes med de titler, der har været. Det har Druks (vanvittige!) billetsalg især vidnet...