Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen.

Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været synlig i de danske biografer. Biograferne var således markant mere besøgt i den forgangne weekend, sammenlignet med pinse-weekenden. Kampagnen er en af de største for biografbranchen i nyere tid. Medieplanen inkluderer indrykning på TV, digital video, social media og print.

CEO for Danske Reklame Film, Carsten Ellemo, udtaler: ”For Dansk Reklame Film og vores forretning er det selvfølgelig en vigtig kampagne. De fleste kollegaer er nu på arbejde igen, og vi arbejder på at etablere kontakt til vores mange kunder og samarbejdspartnere. Biografreklame er tilbage, og vi er klar på at få positioneret virksomheder som os, der har været ramt af corona-krisen.”

Seneste nyheder

Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41!

Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41!

Dansk Reklame Film melder udsolgt i uge 40 og 41 - og tæt på udsolgt i resten af oktober  JAMES BOND: NO TIME TO DIE har netop ramt de danske biografer, og leverer et fuldstændigt fantastisk premierebilletsalg på niveau med kæmpe hittet AVENGERS: ENDGAME, der i 2019...

Hvorfor vælge BioSpil?

Hvorfor vælge BioSpil?

DANSK REKLAME FILM MELDER UDSOLGT BIOSPIL PÅ VOKSENSPORET I 2021! Det er med stor glæde og fornøjelse, at vi kan meddele, at BioSpil på P12+ rullen er fuldt booket for 2021, og du kan dermed se frem til nogle sjove og innovative BioSpil på lærredet før din...

Biografmediet bør være en del af medieinvesteringen

Biografmediet bør være en del af medieinvesteringen

I en branche præget af hård konkurrence og mange annoncører med fokus på taktiske budskaber, har Santander Consumer Bank været på en rejse mod et større fokus på branding. Biografmediet har i den forbindelse været med til at skabe resultater for Santander Consumer...