Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen.

Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været synlig i de danske biografer. Biograferne var således markant mere besøgt i den forgangne weekend, sammenlignet med pinse-weekenden. Kampagnen er en af de største for biografbranchen i nyere tid. Medieplanen inkluderer indrykning på TV, digital video, social media og print.

CEO for Danske Reklame Film, Carsten Ellemo, udtaler: ”For Dansk Reklame Film og vores forretning er det selvfølgelig en vigtig kampagne. De fleste kollegaer er nu på arbejde igen, og vi arbejder på at etablere kontakt til vores mange kunder og samarbejdspartnere. Biografreklame er tilbage, og vi er klar på at få positioneret virksomheder som os, der har været ramt af corona-krisen.”

Seneste nyheder

Ny målemetode for biografreklame

Ny målemetode for biografreklame

Dansk Reklame Film indfører nu en mere enkel og præcis 1:1-måling af kampagneeksponeringer. Både Dansk Annoncørforening og Kreativitet & Kommunikation bakker op om initiativet. Siden 2007 har Dansk Reklame Film opgjort biografreklame som såkaldte...

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

I en foranderlig verden er det vigtigt at stoppe op fra tid til anden og spørge sig selv om hvem og hvad man gerne vil være? Både overfor samarbejdspartnere og annoncører, men også overfor medarbejder og kollegaer. Disse overvejelser er med til at skærpe og...

Film Fokus 4. kvartal: Stor dansk afslutning på filmåret

Film Fokus 4. kvartal: Stor dansk afslutning på filmåret

De danske biografers tilbagevenden over sommeren har været en succeshistorie og er gået over alle forventninger, da der på trods af mangel på et bredt udvalg af film har været stor succes med de titler, der har været. Det har Druks (vanvittige!) billetsalg især vidnet...