Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen.

Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været synlig i de danske biografer. Biograferne var således markant mere besøgt i den forgangne weekend, sammenlignet med pinse-weekenden. Kampagnen er en af de største for biografbranchen i nyere tid. Medieplanen inkluderer indrykning på TV, digital video, social media og print.

CEO for Danske Reklame Film, Carsten Ellemo, udtaler: ”For Dansk Reklame Film og vores forretning er det selvfølgelig en vigtig kampagne. De fleste kollegaer er nu på arbejde igen, og vi arbejder på at etablere kontakt til vores mange kunder og samarbejdspartnere. Biografreklame er tilbage, og vi er klar på at få positioneret virksomheder som os, der har været ramt af corona-krisen.”

Seneste nyheder

Året der gik 2020

Året der gik 2020

De fleste vil nok kigge tilbage på 2020 og tænke nedlukning, restriktioner og begrænset social interaktion, og vi må hos Dansk Reklame Film også erkende, at det har været et udfordrende år. Men på et fundament af stærk holdånd, professionalisme og engagement har der...

Mest ventede film 2021

Mest ventede film 2021

Dansk Reklame Film A/S og kino.dk er gået sammen, og har lavet en video der giver dig indsigt i biografåret 2021. Daniel Bentien, præsenterer dette års mest ventede film. Meget tyder på, at 2021 bliver et biografår vi sent vil glemme grundet de mange store og flotte...

Vinterbergs Druk rydder bordet til European Film Awards

Vinterbergs Druk rydder bordet til European Film Awards

Den præstigefyldte prisuddeling, European Film Awards, belønnede Thomas Vinterbergs hyldest til livet, Druk, lørdag aften med en tildeling af priser i de allerstørste kategorier. Vinterberg har før været nomineret og vundet i kategorier som Årets Europæiske Fund for...