Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ Lion King & Jungle Festival BioSpil.
BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer sig fra andre medier. 78% af dem som spiller BioSpil anser det ikke for at være reklame, men derimod en forbrugeroplevelse og for 43% af biografgængerne med kendskab til BioSpil er det vigtigt at spille, hver gang de er i biografen. Med stor succes kørte Disneyland Paris i løbet af april måned deres Lion King & Jungle Festival BioSpil på familiesporet i biografen og i BioSpil’s app – se case film herunder.
Seneste nyheder

Filmfokus Q2: Et kvartal i efterfølgernes tegn
Årets første kvartal bliver snart rundet af, og med et samlet billetsalg, der formentlig runder 2,75 mio. billetter, bliver det atter understreget, at biografen står stærkt og bevæger sig mod normalen igen. Danmarks Statistik kunne også for nylig rapportere, at...

DRF Seminar – Fokus på de 20-40-årige
Til Dansk Reklame Films seminar d. 31. januar 2023 stillede vi skarpt på de 20-40-årige, der er en kommercielt interessant målgruppe, som er med til at definere udviklingen i medieforbruget, men samtidig er svær at ramme og opnå opmærksomhed over for. Seminaret blev...

Gyserfilm trækker de unge i biografen
I denne artikel-serie dykker vi ned i forskellige genrer, franchises eller andre typer af film: hvad er det der gør dem til noget særligt, hvad differentierer dem fra andre typer af film, og hvorfor er de interessante kommercielt. Gyserfilm er en evigt populær genre,...