Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ Lion King & Jungle Festival BioSpil.

BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer sig fra andre medier. 78% af dem som spiller BioSpil anser det ikke for at være reklame, men derimod en forbrugeroplevelse og for 43% af biografgængerne med kendskab til BioSpil er det vigtigt at spille, hver gang de er i biografen. Med stor succes kørte Disneyland Paris i løbet af april måned deres Lion King & Jungle Festival BioSpil på familiesporet i biografen og i BioSpil’s app – se case film herunder.

 

Seneste nyheder

Den Store Biografdag var igen i år en succes

Den Store Biografdag var igen i år en succes

Den Store Biografdag var igen i år en succes Søndag d. 17. november 2019 præsenterede Nordisk Film Biografer i samarbejde med L’OR kaffekapsler dette års Den Store Biografdag for at fejre det fantastiske, magiske filmunivers, som de fleste af os tryllebindes af og...

Biografmediet klarer sig forrygende

Biografmediet klarer sig forrygende

Biografmediet klarer sig forrygende I øjeblikket går det rigtig godt med billetsalget i biograferne over hele Danmark. I kølvandet på et i forvejen højt billetsalg i uge 40 og 41, blev der i efterårsferien solgt mere end 80.000 biografbilletter i gennemsnit pr. dag....

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...