Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ Lion King & Jungle Festival BioSpil.

BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer sig fra andre medier. 78% af dem som spiller BioSpil anser det ikke for at være reklame, men derimod en forbrugeroplevelse og for 43% af biografgængerne med kendskab til BioSpil er det vigtigt at spille, hver gang de er i biografen. Med stor succes kørte Disneyland Paris i løbet af april måned deres Lion King & Jungle Festival BioSpil på familiesporet i biografen og i BioSpil’s app – se case film herunder.

 

Seneste nyheder

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+ Vi står lige nu i en fuldstændig enestående situation, da vi kigger ind i november måned, hvor vi må melde alt udsolgt på vores brede medieindkøb 12+, men der er stadigvæk mulighed for at blive eksponeret...

Filmfokus november og december 2021

Filmfokus november og december 2021

Filmfokus: Biografen er tilbage for fuld styrke og vi glæder os til november og december  Siden udgivelsen af TERNET NINJA 2 i august, er de danske biografer for alvor kommet på fode igen. Det går så godt at biografmediet siden august har ligget pænt over hvad man...

Dansk Reklame Film udvider sit netværk – igen!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk – igen!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk - igen! Velkommen til BIG BIO Herlev Det er med største glæde og fornøjelse, at vi, i Dansk Reklame Film, kan annoncere, at 2021 ikke blot er et år spækket med vanvittige gode titler, som bl.a. TERNET NINJA 2, der havde den...