Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ Lion King & Jungle Festival BioSpil.

BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer sig fra andre medier. 78% af dem som spiller BioSpil anser det ikke for at være reklame, men derimod en forbrugeroplevelse og for 43% af biografgængerne med kendskab til BioSpil er det vigtigt at spille, hver gang de er i biografen. Med stor succes kørte Disneyland Paris i løbet af april måned deres Lion King & Jungle Festival BioSpil på familiesporet i biografen og i BioSpil’s app – se case film herunder.

 

Seneste nyheder

Mest ventede film 2021

Mest ventede film 2021

Dansk Reklame Film A/S og kino.dk er gået sammen, og har lavet en video der giver dig indsigt i biografåret 2021. Daniel Bentien, præsenterer dette års mest ventede film. Meget tyder på, at 2021 bliver et biografår vi sent vil glemme grundet de mange store og flotte...

Vinterbergs Druk rydder bordet til European Film Awards

Vinterbergs Druk rydder bordet til European Film Awards

Den præstigefyldte prisuddeling, European Film Awards, belønnede Thomas Vinterbergs hyldest til livet, Druk, lørdag aften med en tildeling af priser i de allerstørste kategorier. Vinterberg har før været nomineret og vundet i kategorier som Årets Europæiske Fund for...

Filmen Druk runder 800.000 solgte billetter

Filmen Druk runder 800.000 solgte billetter

Efter de seneste måneders fantastiske besøgstal i de danske biografer, så bliver en lang række biografer i de 69 restriktionsramte kommuner nu desværre sat på pause til d. 4. januar 2021. Fra fredag d. 11. december vil biograferne i Esbjerg, Tønder, Kolding og Rønne...