Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ Lion King & Jungle Festival BioSpil.

BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer sig fra andre medier. 78% af dem som spiller BioSpil anser det ikke for at være reklame, men derimod en forbrugeroplevelse og for 43% af biografgængerne med kendskab til BioSpil er det vigtigt at spille, hver gang de er i biografen. Med stor succes kørte Disneyland Paris i løbet af april måned deres Lion King & Jungle Festival BioSpil på familiesporet i biografen og i BioSpil’s app – se case film herunder.

 

Seneste nyheder

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

2019 rinder snart ud og med 2020 i den nære fremtid, ser vi i Dansk Reklame Film frem til et helt nyt år med fortsat fremgang i biografen fyldt med filmoplevelser, som man kan glæde sig til at se på det store lærred. Det nye år forventes nemlig at blive sparket i gang...

En fantastisk EsportBio sæson er sluttet af med et brag!

En fantastisk EsportBio sæson er sluttet af med et brag!

Siden 2016 har Nordisk Film Biografer og EsportBio haft fornøjelsen af at lukke dørene op for forventningsfulde, glade og esport-interesserede danskere til live streaming af store esport kampe og turneringer. EsportBio-konceptet har vist sig at være rigtig populært og...