Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ Lion King & Jungle Festival BioSpil.

BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer sig fra andre medier. 78% af dem som spiller BioSpil anser det ikke for at være reklame, men derimod en forbrugeroplevelse og for 43% af biografgængerne med kendskab til BioSpil er det vigtigt at spille, hver gang de er i biografen. Med stor succes kørte Disneyland Paris i løbet af april måned deres Lion King & Jungle Festival BioSpil på familiesporet i biografen og i BioSpil’s app – se case film herunder.

 

Seneste nyheder

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Bedste BioSpil-måned nogensinde

Det blev en helt fantastisk oktober måned i biografen på BioSpil-fronten, som endte med at slå rekord. Hele 73.373 biografgæster fandt nemlig mobilen frem og interagerede med BioSpil i oktober måned, hvilket gør det til den bedste BioSpil-måned nogensinde!  Den...

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45

Dansk Reklame Film melder udsolgt på 12+ t.o.m uge 45, og vi forventer at uge 46 bliver udsolgt meget snart. Vi oplever stor interesse for vores fantastiske medie, og er glade og stolte over at have haft udsolgt de sidste 11 uger i træk fra uge 35 og frem. Efteråret...