2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremgang forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både danske og udenlandske film er steget med hele 7% sammenlignet med første halvår 2018. Især danske titler trækker folk i biografen, som i første halvår af 2019 har haft en stigning på 75%, sammenlignet med første halvår 2018. Næste store danske titel er filmatiseringen af Puk Damsgårds bestseller ”Ser du månen, Daniel” der har premiere d. 29/8. Et intenst drama venter biografgængere, når vi får indblik i oplevelsen for fotograf Daniel Rye, der sad som gidsel hos terrororganisationen Islamisk Stat i over et år. Filmen åbner den nye sæson af den stadig populære Biografklub Danmark. Med den fortsatte succes i de danske biografer, bliver mulighederne for brandeksponering mere interessante. Dansk Reklame Film er det største netværk af danske biografer – vi kan hjælpe dit brand til, at kommunikere kommercielle budskab på lærred eller igennem vores andre kreative løsninger. Er du interesseret i at høre mere, så kontakt os her

Seneste nyheder

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...