Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det rette match mellem det kommercielle indhold og de mange forskellige målgrupper som besøger biografen.
Natten til mandag d. 24. februar live streamede Nordisk Film Imperial direkte fra Oscarshowet i Hollywood. Det var en magisk nat for både Oscargæsterne og de tilstedeværende brands med champagne, kage og livemusik.

Mulighederne er mange, når det kommer til at markedsføre sig i biografens magiske univers. Er du interesseret i høre mere, så kontakt Dansk Reklame Film

Seneste nyheder

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...