Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017.

Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame afviklet på det store lærred i 2018.

Læs mere på Markedsføring via dette link

Ønsker du at jeres reklamefilm bliver en del af konkurrencen i 2019, så kontakt din faste konsulent i DRF.

Seneste nyheder

Fortsættelsen til Frost er en kæmpe succes

Fortsættelsen til Frost er en kæmpe succes

D. 25. december fik efterfølgeren til den moderne Disney-klassiker, Frost, premiere i de danske biografer. Indtil videre tyder meget på, at Frost-universets popularitet kun er vokset yderligere blandt fanskaren, der primært tæller børnefamilier, siden den første film...

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

2019 rinder snart ud og med 2020 i den nære fremtid, ser vi i Dansk Reklame Film frem til et helt nyt år med fortsat fremgang i biografen fyldt med filmoplevelser, som man kan glæde sig til at se på det store lærred. Det nye år forventes nemlig at blive sparket i gang...