Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017.

Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame afviklet på det store lærred i 2018.

Ønsker du at jeres reklamefilm bliver en del af konkurrencen i 2019, så kontakt din faste konsulent i DRF.

Seneste nyheder

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

  Efter en lang og hård periode for underholdningsindustrien, der tæller et nedlukket biografmarked, er der atter åbnet op for biografdriften og besøgende, filmglade gæster. På trods af sommervarmen og Corona-forbehold er genåbningen forløbet, som den skulle. Den...

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen. Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været...

Kom godt i gang igen

Kom godt i gang igen

Dansk Reklame Film vil gerne fejre genåbningen af biograferne og hjælpe vores samarbejdspartnere godt i gang. Derfor har vi lavet to stærke tilbud, hvor du har mulighed for at komme i kontakt med biografens attraktive målgruppe til en rigtigt god pris. Hvis du er...