For fjerde år i træk kårer Dansk Reklame Film årets bedste biografreklame

årets biografreklame finalister

Dansk Reklame Film skal have kåret ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018. 5 annoncører er nået frem til den afgørende kåring som finder sted onsdag d. 20/2 i en fyldt CinemaxX sal på Fisketorvet til Dansk Reklame Film’s store arrangement Cinematastic Commercial Club.

Finalisterne i årets konkurrence er de 5 bedst scorende biografreklamefilm ud af de 21 der er blevet grundigt testet i 2018 i Dansk Reklame Film’s store reklamefilmstest.
Kunne du tænke dig at høre mere om hvordan dit reklamespot bliver testet af biografgæsterne på blandt andet erindring, liking, afsenderidentifikation, budskabsforståelse m.m., så skriv til os på info@drf.dk

Se de 5 nominerede i artiklen fra Markedsføring her.

UPDATE: Se hvem der løb med sejren her.

Seneste nyheder

Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ BioSpil

Fantastiske resultater for Disneyland Paris’ BioSpil

Fantastiske resultater for Disneyland Paris' Lion King & Jungle Festival BioSpil. BioSpil er fortsat en succes, som engagerer biografgængerne og giver brands mulighed for eksponering på en helt unik måde. Det høje involveringsniveau gør, at BioSpil differentierer...

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...