OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

I en foranderlig verden er det vigtigt at stoppe op fra tid til anden og spørge sig selv om hvem og hvad man er og gerne være? Både overfor samarbejdspartnere og annoncører, men også overfor medarbejder og kollegaer. Disse overvejelser er med til at skærpe og...

Film Fokus 4. kvartal: Stor dansk afslutning på filmåret

Film Fokus 4. kvartal: Stor dansk afslutning på filmåret

De danske biografers tilbagevenden over sommeren har været en succeshistorie og er gået over alle forventninger, da der på trods af mangel på et bredt udvalg af film har været stor succes med de titler, der har været. Det har Druks (vanvittige!) billetsalg især vidnet...

Biografklub Danmark skyder ny sæson i gang til september

Biografklub Danmark skyder ny sæson i gang til september

Fornyelig offentliggjorde Biografklub Danmark deres filmprogram for sæson 2020/21 med ti titler, som atter vil trække en masse filmglade danskere ind i biografmørket til halv pris. Biografklub Danmark håndplukker selv filmtitlerne til deres program og er garant...