OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Året der gik 2020

Året der gik 2020

De fleste vil nok kigge tilbage på 2020 og tænke nedlukning, restriktioner og begrænset social interaktion, og vi må hos Dansk Reklame Film også erkende, at det har været et udfordrende år. Men på et fundament af stærk holdånd, professionalisme og engagement har der...

Mest ventede film 2021

Mest ventede film 2021

Dansk Reklame Film A/S og kino.dk er gået sammen, og har lavet en video der giver dig indsigt i biografåret 2021. Daniel Bentien, præsenterer dette års mest ventede film. Meget tyder på, at 2021 bliver et biografår vi sent vil glemme grundet de mange store og flotte...

Vinterbergs Druk rydder bordet til European Film Awards

Vinterbergs Druk rydder bordet til European Film Awards

Den præstigefyldte prisuddeling, European Film Awards, belønnede Thomas Vinterbergs hyldest til livet, Druk, lørdag aften med en tildeling af priser i de allerstørste kategorier. Vinterberg har før været nomineret og vundet i kategorier som Årets Europæiske Fund for...