OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Biografmediet bør være en del af medieinvesteringen

Biografmediet bør være en del af medieinvesteringen

I en branche præget af hård konkurrence og mange annoncører med fokus på taktiske budskaber, har Santander Consumer Bank været på en rejse mod et større fokus på branding. Biografmediet har i den forbindelse været med til at skabe resultater for Santander Consumer...

Biografklub Danmark sæson 2021/22

Biografklub Danmark sæson 2021/22

Historiske dramaer dominerer for resten af året Dette års Biografklub Danmark-sæson bliver sparket i gang i d. 16. september til et storslået historisk drama om Nordens dronning, MARGRETE DEN FØRSTE, med den altid imponerende Trine Dyrholm i hovedrollen. Filmen er en...

Filmfokus 3. kvartal – En flot genåbning med mere i vente

Filmfokus 3. kvartal – En flot genåbning med mere i vente

Danmark er endelig ved at bevæge sig mod normale tilstande, og biograferne har nu haft åbent i over en måned, som glædeligt er forløbet over forventning. Nordisk Film Biografer kunne nemlig melde, at de har haft 3 gange så mange gæster i maj måned, som ved genåbningen...