OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Den Store Biografdag var igen i år en succes

Den Store Biografdag var igen i år en succes

Den Store Biografdag var igen i år en succes Søndag d. 17. november 2019 præsenterede Nordisk Film Biografer i samarbejde med L’OR kaffekapsler dette års Den Store Biografdag for at fejre det fantastiske, magiske filmunivers, som de fleste af os tryllebindes af og...

Biografmediet klarer sig forrygende

Biografmediet klarer sig forrygende

Biografmediet klarer sig forrygende I øjeblikket går det rigtig godt med billetsalget i biograferne over hele Danmark. I kølvandet på et i forvejen højt billetsalg i uge 40 og 41, blev der i efterårsferien solgt mere end 80.000 biografbilletter i gennemsnit pr. dag....

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...