OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Filmfokus 3. kvartal – En flot genåbning med mere i vente

Filmfokus 3. kvartal – En flot genåbning med mere i vente

Danmark er endelig ved at bevæge sig mod normale tilstande, og biograferne har nu haft åbent i over en måned, som glædeligt er forløbet over forventning. Nordisk Film Biografer kunne nemlig melde, at de har haft 3 gange så mange gæster i maj måned, som ved genåbningen...

Store forventninger til Q4

Store forventninger til Q4

Tirsdag d. 25. maj afholdte Dansk Reklame Film A/S årets første Cinema Commercial Club for kunder og samarbejdspartnere til en forpremiere i Imperial. I den forbindelse udtalte Carsten Ellemo, CEO, Dansk Reklame Film, hvilken glæde det er for virksomheden at være...

Filmfokus – Genåbning 2021

Filmfokus – Genåbning 2021

Endelig! Endelig har biograferne fået lov til at genåbne oven på alt for mange måneder uden underholdning på det store lærred. Biograferne er igen klar til at trygt tage imod publikum, og der venter heldigvis en lang række spændende titler med både danske perler,...