OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Fortsættelsen til Frost er en kæmpe succes

Fortsættelsen til Frost er en kæmpe succes

D. 25. december fik efterfølgeren til den moderne Disney-klassiker, Frost, premiere i de danske biografer. Indtil videre tyder meget på, at Frost-universets popularitet kun er vokset yderligere blandt fanskaren, der primært tæller børnefamilier, siden den første film...

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

2019 rinder snart ud og med 2020 i den nære fremtid, ser vi i Dansk Reklame Film frem til et helt nyt år med fortsat fremgang i biografen fyldt med filmoplevelser, som man kan glæde sig til at se på det store lærred. Det nye år forventes nemlig at blive sparket i gang...