OiSTER har succes med reklamefilm.
OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.
Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.
Seneste nyheder

Juni følger i maj måneds fodspor og er den bedste biografmåned i mere end 10 år!
Der er endnu engang glædelige nyheder, når vi nu kan melde ud at juni 2022 blev den største juni-biografmåned i mere end 10 år i de danske biografer. Det sætter dermed endnu engang tyk streg under, at den ekstraordinære film- og reklameoplevelse fortsat er i stand til...

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli
Grundet de tragiske og ulykkelige omstændigheder i Fields søndag d. 3. juli hvor Nordisk Film har biograf, holder alle 23 Nordisk Film Biografer lukket mandag d. 4. og tirsdag d. 5. juli. Skyderiet i Fields berører alle i Nordisk Film og Dansk Reklame Film og vores...

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år
Maj 2022 er den bedste maj måned længe i de danske biografer. For Dansk Reklame Film er det fantastiske nyheder at de danske biografer har haft den bedste maj måned i over 10 år. Det betyder at det effektive reklameprodukt, som mange annoncører køber ind på og...