OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Pressemeddelelse: Ny målemetode for biografreklame

Pressemeddelelse: Ny målemetode for biografreklame

Dansk Reklame Film indfører nu en mere enkel og præcis 1:1-måling af kampagneeksponeringer. Både Dansk Annoncørforening og Kreativitet & Kommunikation bakker op om initiativet. Siden 2007 har Dansk Reklame Film opgjort biografreklame som såkaldte...

Dansk Reklame Film udvider sit netværk i 2021!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk i 2021!

Det er med største glæde og fornøjelse, at vi, i Dansk Reklame Film, kan annoncere, at 2021 ikke blot er et år spækket med vanvittige gode titler, men også et år, hvor vi byder nye biografer velkommen i netværket. 𝘒𝘪𝘯𝘰 𝘙𝘰’𝘴 𝘛𝘰𝘳𝘷 i Roskilde, 𝘔𝘦𝘨𝘢𝘚𝘤𝘰𝘱𝘦 i Horsens,...

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

Ny strategi i Dansk Reklame Film – og hvad så?

I en foranderlig verden er det vigtigt at stoppe op fra tid til anden og spørge sig selv om hvem og hvad man gerne vil være? Både overfor samarbejdspartnere og annoncører, men også overfor medarbejder og kollegaer. Disse overvejelser er med til at skærpe og...