OiSTER har succes med reklamefilm.

OiSTER har de seneste år kørt nogle meget gennemførte introspots, som minder meget om en filmtrailer. Senest kørte traileren OiSTERZILLA, som minder om en apokalyptisk sci-fi film. Disse spots har begejstret og overrasket biografpublikummet, og det har medført både høj erindring og liking. En ny salgsmodel fra GroupM Business Science viser, at biografen er det stærkest performende medie på OiSTERs medieplan med et ROI tæt på 5.

Det betaler sig altså for OiSTER at køre denne yderst vellykkede brandingkampagne, både for image og salg.

Seneste nyheder

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+

Dansk Reklame Film A/S melder udsolgt til og med uge 50 på 12+ Vi står lige nu i en fuldstændig enestående situation, da vi kigger ind i november måned, hvor vi må melde alt udsolgt på vores brede medieindkøb 12+, men der er stadigvæk mulighed for at blive eksponeret...

Filmfokus november og december 2021

Filmfokus november og december 2021

Filmfokus: Biografen er tilbage for fuld styrke og vi glæder os til november og december  Siden udgivelsen af TERNET NINJA 2 i august, er de danske biografer for alvor kommet på fode igen. Det går så godt at biografmediet siden august har ligget pænt over hvad man...

Dansk Reklame Film udvider sit netværk – igen!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk – igen!

Dansk Reklame Film udvider sit netværk - igen! Velkommen til BIG BIO Herlev Det er med største glæde og fornøjelse, at vi, i Dansk Reklame Film, kan annoncere, at 2021 ikke blot er et år spækket med vanvittige gode titler, som bl.a. TERNET NINJA 2, der havde den...