Vi har i samarbejde med Nordisk Film, Coca Cola & DFDS lavet en række sjove spil som BioSpil-brugerne elsker at spille. Her kan de dygtige spillere vinde fede præmier, som en gratis coca cola eller popcorn til den næste biograftur, eller en rejse til Oslo med DFDS.

Vi lancerede det nye interface til BioSpil-appen medio januar, og vi har indtil nu haft næsten 24.000 unikke spillere, som til sammen har brugt mere end 4.500 timer i Game Centeret.
I alle disse timer har vores brugere vundet godt 10.000 præmier og indtil nu har ca. 40 % allerede indløst deres gevinster. Der er alt i alt tale om en ny, sjov og unik måde at aktivere målgruppen.

For mere information om mulighederne med BioSpil bedes du kontakte vores engagement afdeling.

 

Du kan downloade appen her:
Get it on App store Get it on Google Play

Seneste nyheder

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...