Vi har i samarbejde med Nordisk Film, Coca Cola & DFDS lavet en række sjove spil som BioSpil-brugerne elsker at spille. Her kan de dygtige spillere vinde fede præmier, som en gratis coca cola eller popcorn til den næste biograftur, eller en rejse til Oslo med DFDS.

Vi lancerede det nye interface til BioSpil-appen medio januar, og vi har indtil nu haft næsten 24.000 unikke spillere, som til sammen har brugt mere end 4.500 timer i Game Centeret.
I alle disse timer har vores brugere vundet godt 10.000 præmier og indtil nu har ca. 40 % allerede indløst deres gevinster. Der er alt i alt tale om en ny, sjov og unik måde at aktivere målgruppen.

For mere information om mulighederne med BioSpil bedes du kontakte vores engagement afdeling.

 

Du kan downloade appen her:
Get it on App store Get it on Google Play

Seneste nyheder

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

For fjerde år i træk kårer Dansk Reklame Film årets bedste biografreklame Dansk Reklame Film skal have kåret ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018. 5 annoncører er nået frem til den afgørende kåring som finder sted onsdag d. 20/2 i en fyldt CinemaxX sal på Fisketorvet til Dansk...