Vi har i samarbejde med Nordisk Film, Coca Cola & DFDS lavet en række sjove spil som BioSpil-brugerne elsker at spille. Her kan de dygtige spillere vinde fede præmier, som en gratis coca cola eller popcorn til den næste biograftur, eller en rejse til Oslo med DFDS.

Vi lancerede det nye interface til BioSpil-appen medio januar, og vi har indtil nu haft næsten 24.000 unikke spillere, som til sammen har brugt mere end 4.500 timer i Game Centeret.
I alle disse timer har vores brugere vundet godt 10.000 præmier og indtil nu har ca. 40 % allerede indløst deres gevinster. Der er alt i alt tale om en ny, sjov og unik måde at aktivere målgruppen.

For mere information om mulighederne med BioSpil bedes du kontakte vores engagement afdeling.

 

Du kan downloade appen her:
Get it on App store Get it on Google Play

Seneste nyheder

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

  Efter en lang og hård periode for underholdningsindustrien, der tæller et nedlukket biografmarked, er der atter åbnet op for biografdriften og besøgende, filmglade gæster. På trods af sommervarmen og Corona-forbehold er genåbningen forløbet, som den skulle. Den...

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen. Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været...

Kom godt i gang igen

Kom godt i gang igen

Dansk Reklame Film vil gerne fejre genåbningen af biograferne og hjælpe vores samarbejdspartnere godt i gang. Derfor har vi lavet to stærke tilbud, hvor du har mulighed for at komme i kontakt med biografens attraktive målgruppe til en rigtigt god pris. Hvis du er...