Der er fortsat stor efterspørgsel på reklame i biograferne. Det har resulteret i, at vi ikke har mere plads på det store lærred i ugerne 10-13. Dette gælder udelukkende på vores nationale voksen målgrupper – hvilket betyder, at det fortsat er muligt, at købe vores familieprodukt.

Vi oplever udfordringer på ledig visningstid, hvilket afspejler stor efterspørgsel på et begrænset lager. Dette medfører også at vi desværre ikke altid kan opfylde vores kunders ønskede scenarier. Derfor opfordre vi vores kunder til at melde ud tidligst muligt om deres fremtidige ønsker for at komme på det store lærred.

Imidlertid byder slutningen af april og maj på flere spændende og længe ventede premierer som eksempelvis Avengers: Infinity War (25/4), Deadpool 2 (16/5) og Solo: A Star Wars Story (23/5).

Også på vores spændende Engagement område er der fortsat mulighed for samarbejde. Kontakt Product Manager Dennis Cooper på mobil 24671323 og få en snak om eksempelvis BioSpil, sampling i biografen, b2b events, e-sportBio og meget mere.

Har du andre spørgsmål, kan du kontakte din sædvanlige kontakt hos Dansk Reklame Film.

Seneste nyheder

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...