Prisen for årets bedste biografreklame er netop blevet uddelt, og igen i år er det Carlsberg, der står som sejrherre med deres reklamefilm ”The Danish Way”.

Dansk Reklame Film har for tredje gang uddelt prisen for årets bedste ´biografreklame, og for andet år i træk var det Carlsberg, som trak det længste strå.

Carlsberg vandt i år med deres reklamefilm ”The Danish Way”, som har Mads Mikkelsen i hovedrollen. Castet af Mikkelsen er nøje udvalgt, eftersom han er: ”… en international profil kendt for at gå ambitiøst til opgaven og udkomme med høj kvalitet – sådan som vi også gerne vil se os selv på Carlsberg”, fortæller Carlsbergs danske Marketing Manager, Jeppe Boel, til Markedsføring.dk. 

Prisuddelingen løb af stablen i forbindelse med årets første CCC-arrangement, hvor der blev vist forpremiere på den oscar-nominerede storproduktion ”The Post”. Inden da var det dog de nominerede for den bedste biografreklame anno 2017, som blev vist på det store lærred. Her var feltet, foruden Carlsberg, udgjort af Ørsted, Rådet for Sikker Trafik, Volvo og McDonald’s.

Alle de nominerede reklamefilm er fundet ud fra Dansk Reklame Films egne reklamefilmtests for det forgangne år, og her var det altså disse fem annoncører, der scorede bedst på både erindring og liking hos de gæstende biografgængere.

Seneste nyheder

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

For fjerde år i træk kårer Dansk Reklame Film årets bedste biografreklame Dansk Reklame Film skal have kåret ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018. 5 annoncører er nået frem til den afgørende kåring som finder sted onsdag d. 20/2 i en fyldt CinemaxX sal på Fisketorvet til Dansk...