Prisen for årets bedste biografreklame er netop blevet uddelt, og igen i år er det Carlsberg, der står som sejrherre med deres reklamefilm ”The Danish Way”.

Dansk Reklame Film har for tredje gang uddelt prisen for årets bedste ´biografreklame, og for andet år i træk var det Carlsberg, som trak det længste strå.

Carlsberg vandt i år med deres reklamefilm ”The Danish Way”, som har Mads Mikkelsen i hovedrollen. Castet af Mikkelsen er nøje udvalgt, eftersom han er: ”… en international profil kendt for at gå ambitiøst til opgaven og udkomme med høj kvalitet – sådan som vi også gerne vil se os selv på Carlsberg”, fortæller Carlsbergs danske Marketing Manager, Jeppe Boel, til Markedsføring.dk. 

Prisuddelingen løb af stablen i forbindelse med årets første CCC-arrangement, hvor der blev vist forpremiere på den oscar-nominerede storproduktion ”The Post”. Inden da var det dog de nominerede for den bedste biografreklame anno 2017, som blev vist på det store lærred. Her var feltet, foruden Carlsberg, udgjort af Ørsted, Rådet for Sikker Trafik, Volvo og McDonald’s.

Alle de nominerede reklamefilm er fundet ud fra Dansk Reklame Films egne reklamefilmtests for det forgangne år, og her var det altså disse fem annoncører, der scorede bedst på både erindring og liking hos de gæstende biografgængere.

Seneste nyheder

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

Kommende film 2020: Et stærkt 1. kvartal i vente

2019 rinder snart ud og med 2020 i den nære fremtid, ser vi i Dansk Reklame Film frem til et helt nyt år med fortsat fremgang i biografen fyldt med filmoplevelser, som man kan glæde sig til at se på det store lærred. Det nye år forventes nemlig at blive sparket i gang...

En fantastisk EsportBio sæson er sluttet af med et brag!

En fantastisk EsportBio sæson er sluttet af med et brag!

Siden 2016 har Nordisk Film Biografer og EsportBio haft fornøjelsen af at lukke dørene op for forventningsfulde, glade og esport-interesserede danskere til live streaming af store esport kampe og turneringer. EsportBio-konceptet har vist sig at være rigtig populært og...