I januar har vi oplevet en stor efterspørgsel på biografreklame. Det medfører, at vi ikke har mere plads på det store lærred i ugerne 1-4.

Når vi er løbet tør for lager, skyldes det alene stor efterspørgsel, som medfører mangel på tid i reklameblokken.

Imidlertid byder februar og vinterferien på flere spændende og længe ventede premierer som eksempelvis Fifty Shades Freed (8/2), Coco (8/2) og Black Panther (15/2).

Biografannoncering er kommet godt gennem 2017, hvilket på alle måder er en konsekvens af vores gode samarbejde med jer og jeres tilvalg af mediet.

Vi vil gerne takke jer for et fantastisk år i 2017, og vi glæder os til at byde jer velkommen på lærredet igen den 29/1. I mellemtiden har vi andre interessante varer på hylderne som fx sampling, event og esport.

Seneste nyheder

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...