En ny reklamefilmtest af Carlsbergs 1883-spot med Mads Mikkelsen i hovedrollen opnår imponerende resultater i biografen. 

Med en erindring på 87% ligger Carlsberg helt i top blandt de bedst scorede reklamer. Samtidig opnår spottet en liking på 75% og mener 82% af reklamen understøtter Carlsberg som en kvalitetsøl. Det er et samarbejde mellem Carlsberg, Phd og Fold7, der har givet det fine spot og de gode resultater.

Jeppe Boel, der er marketingchef hos Carlsberg, er begejstret for kampagnen: ”På Carlsberg er vi glade for at forbrugerne tager godt imod vores nye kommunikationsunivers med Mads Mikkelsen i spidsen. Mads fortæller på en god måde det danske i en Carlsberg, og er en stærk repræsentant for bryggeriet. Samtidig er han jo en international kendt skuespiller som gør sig godt på det store lærred – derfor at vi også glade for at bruge netop biografmediet til udrulningen af vores nye platform”.

Seneste nyheder

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

FILMFOKUS Q3: BIOGRAFERNE VENDER STÆRKT TILBAGE

  Efter en lang og hård periode for underholdningsindustrien, der tæller et nedlukket biografmarked, er der atter åbnet op for biografdriften og besøgende, filmglade gæster. På trods af sommervarmen og Corona-forbehold er genåbningen forløbet, som den skulle. Den...

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Stor marketingkampagne fra Danske Biografer

Efter en lang og ufrivillig nedlukning er biograferne endelig åbne igen og Danske Biografer arbejder derfor målrettet med at byde danskerne velkommen i biografrummet igen. Den store ”Vi har også savnet dig”-kampagne startede i fredags, og effekten har allerede været...

Kom godt i gang igen

Kom godt i gang igen

Dansk Reklame Film vil gerne fejre genåbningen af biograferne og hjælpe vores samarbejdspartnere godt i gang. Derfor har vi lavet to stærke tilbud, hvor du har mulighed for at komme i kontakt med biografens attraktive målgruppe til en rigtigt god pris. Hvis du er...