En ny reklamefilmtest af Carlsbergs 1883-spot med Mads Mikkelsen i hovedrollen opnår imponerende resultater i biografen. 

Med en erindring på 87% ligger Carlsberg helt i top blandt de bedst scorede reklamer. Samtidig opnår spottet en liking på 75% og mener 82% af reklamen understøtter Carlsberg som en kvalitetsøl. Det er et samarbejde mellem Carlsberg, Phd og Fold7, der har givet det fine spot og de gode resultater.

Jeppe Boel, der er marketingchef hos Carlsberg, er begejstret for kampagnen: ”På Carlsberg er vi glade for at forbrugerne tager godt imod vores nye kommunikationsunivers med Mads Mikkelsen i spidsen. Mads fortæller på en god måde det danske i en Carlsberg, og er en stærk repræsentant for bryggeriet. Samtidig er han jo en international kendt skuespiller som gør sig godt på det store lærred – derfor at vi også glade for at bruge netop biografmediet til udrulningen af vores nye platform”.

Seneste nyheder

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

For fjerde år i træk kårer Dansk Reklame Film årets bedste biografreklame Dansk Reklame Film skal have kåret ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018. 5 annoncører er nået frem til den afgørende kåring som finder sted onsdag d. 20/2 i en fyldt CinemaxX sal på Fisketorvet til Dansk...