En ny reklamefilmtest af Carlsbergs 1883-spot med Mads Mikkelsen i hovedrollen opnår imponerende resultater i biografen. 

Med en erindring på 87% ligger Carlsberg helt i top blandt de bedst scorede reklamer. Samtidig opnår spottet en liking på 75% og mener 82% af reklamen understøtter Carlsberg som en kvalitetsøl. Det er et samarbejde mellem Carlsberg, Phd og Fold7, der har givet det fine spot og de gode resultater.

Jeppe Boel, der er marketingchef hos Carlsberg, er begejstret for kampagnen: ”På Carlsberg er vi glade for at forbrugerne tager godt imod vores nye kommunikationsunivers med Mads Mikkelsen i spidsen. Mads fortæller på en god måde det danske i en Carlsberg, og er en stærk repræsentant for bryggeriet. Samtidig er han jo en international kendt skuespiller som gør sig godt på det store lærred – derfor at vi også glade for at bruge netop biografmediet til udrulningen af vores nye platform”.

Seneste nyheder

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...