Allerede til næste år lancerer vi hele tre nye tiltag i forhold til Biospil: Et Augmented Reality pakkespil, Et nyt Game center og et Biospil.

Allerede til næste år lancerer vi hele tre nye tiltag i forhold til Biospil. Et Augmented Reality pakkespil, som kan spilles i biograffoyeren, hvor publikum kan samle pakker. Et nyt Game center, der giver mulighed for at drive prøvekøb og publikum mulighed for at spille, når de vil. Og et Biospil+ koncept, hvor du kan støtte og engagere dine Facebook-venner og på den måde booste dækningen.
Vi glæder os rigtig meget til at præsentere jer nærmere for de nye tiltag.

Netop nu kører Pepsi’s musikspil i biograferne, som biografgæsterne har taget rigtig godt imod. Andelen af Nordisk Film-biografernes gæster, som spiller biospil, har gennemgået en flot stigning henover året. Og med et stort biograf-år i vente har vi store forventninger til biospillet i 2018. Se filmen om Pepsi Biospil ved at klikke på billedet ovenfor.

Kontakt Engagement for at høre mere om de nye muligheder.

Seneste nyheder

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

For fjerde år i træk kårer Dansk Reklame Film årets bedste biografreklame Dansk Reklame Film skal have kåret ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018. 5 annoncører er nået frem til den afgørende kåring som finder sted onsdag d. 20/2 i en fyldt CinemaxX sal på Fisketorvet til Dansk...