Lørdag d. 4. november var over 1.700 forventningsfulde League of Legends-fans stået tidligt op for at se deres spilidoler battle i World Finals på det store lærred i Imperial og tre andre biografer. 

Vi ser netop nu en stor vækst i interessen og deltagelsen i esport events herhjemme. Nordisk Film Biografer har i samarbejde med Dansk Reklame Film lanceret viewing parties i biograferne. I første omgang er det lykkedes at købe rettigheder til at vise League of Legends i biograferne. Samtidig har Nordisk Film sammen med FC København investeret i et Counter Strike hold, som kan gøre sig helt oppe i verdenseliten. Hos Dansk Reklame Film glæder vi os over, at kunne tilbyde kommercielle produkter i forbindelse med disse tiltag.

Kontakt Engagement for at høre mere om mulighederne.

Seneste nyheder

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...