Lørdag d. 4. november var over 1.700 forventningsfulde League of Legends-fans stået tidligt op for at se deres spilidoler battle i World Finals på det store lærred i Imperial og tre andre biografer. 

Vi ser netop nu en stor vækst i interessen og deltagelsen i esport events herhjemme. Nordisk Film Biografer har i samarbejde med Dansk Reklame Film lanceret viewing parties i biograferne. I første omgang er det lykkedes at købe rettigheder til at vise League of Legends i biograferne. Samtidig har Nordisk Film sammen med FC København investeret i et Counter Strike hold, som kan gøre sig helt oppe i verdenseliten. Hos Dansk Reklame Film glæder vi os over, at kunne tilbyde kommercielle produkter i forbindelse med disse tiltag.

Kontakt Engagement for at høre mere om mulighederne.

Seneste nyheder

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...