Onsdag d. 4. Oktober om formiddagen afholder Dansk Reklame Film og Mindshare et seminar om reklameeffekt i Cinemaxx Aarhus.

Reklameeffekt er i dag udfordret af forbrugernes holdning til reklamer. Så hvordan skal man som annoncør agere med denne grundforudsætning?
På agendaen er Data Intelligence om den ukuelige effekt fra traditionelle medier og Mindshare om reklametrends og purpose marketing.

Tid og sted:
Onsdag d. 4. oktober 2017 kl. 9-11.30 (kl 8:30, croissanter og kaffe)
CinemaxX, Bruun’s Galleri
M.P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

Det er ‘først til mølle’-princippet, der gælder, så skynd dig at tilmelde dig.

Sidste frist for tilmelding er 27.09.17

Tilmeld dig her

Seneste nyheder

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...

Biografmarkedet i fremgang trods rekord varm sommer

Biografmarkedet i fremgang trods rekord varm sommer

Det er ingen hemmelighed, at en varm sommer får flere til at hoppe i badebukserne frem for biografsæderne. Men på trods af en rekord varm sommer var billetsalget i 2018 alligevel stigende. I 2018 blev der solgt mere end 13 millioner billetter i biograferne, og på den...