Onsdag d. 4. Oktober om formiddagen afholder Dansk Reklame Film og Mindshare et seminar om reklameeffekt i Cinemaxx Aarhus.

Reklameeffekt er i dag udfordret af forbrugernes holdning til reklamer. Så hvordan skal man som annoncør agere med denne grundforudsætning?
På agendaen er Data Intelligence om den ukuelige effekt fra traditionelle medier og Mindshare om reklametrends og purpose marketing.

Tid og sted:
Onsdag d. 4. oktober 2017 kl. 9-11.30 (kl 8:30, croissanter og kaffe)
CinemaxX, Bruun’s Galleri
M.P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

Det er ‘først til mølle’-princippet, der gælder, så skynd dig at tilmelde dig.

Sidste frist for tilmelding er 27.09.17

Tilmeld dig her

Seneste nyheder

Forsat fremdrift for de danske biografer

Forsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremgang forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...