Onsdag d. 4. Oktober om formiddagen afholder Dansk Reklame Film og Mindshare et seminar om reklameeffekt i Cinemaxx Aarhus.

Reklameeffekt er i dag udfordret af forbrugernes holdning til reklamer. Så hvordan skal man som annoncør agere med denne grundforudsætning?
På agendaen er Data Intelligence om den ukuelige effekt fra traditionelle medier og Mindshare om reklametrends og purpose marketing.

Tid og sted:
Onsdag d. 4. oktober 2017 kl. 9-11.30 (kl 8:30, croissanter og kaffe)
CinemaxX, Bruun’s Galleri
M.P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

Det er ‘først til mølle’-princippet, der gælder, så skynd dig at tilmelde dig.

Sidste frist for tilmelding er 27.09.17

Tilmeld dig her

Seneste nyheder

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

De nominerede til ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018

For fjerde år i træk kårer Dansk Reklame Film årets bedste biografreklame Dansk Reklame Film skal have kåret ÅRETS BIOGRAFREKLAME 2018. 5 annoncører er nået frem til den afgørende kåring som finder sted onsdag d. 20/2 i en fyldt CinemaxX sal på Fisketorvet til Dansk...