En præ/post test lavet sammen med m/SIX viser positive resultater på brand parametre i forbindelse med Pokerstars brug af biografen.

Det hjulpne kendskab blandt biografpublikummet steg med 20% fra før til efter deres 6 uges kampagne. Desuden understøtter biografmediet en stigning i målgruppen på alle Pokerstars’ image statements. Det skal bemærkes, at biografkampagnen kørte sideløbende med en TV kampagne.

Er du interesseret i at høre mere om effektmåling? Kontakt analyse afdelingen.

Seneste nyheder

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Grundet de tragiske og ulykkelige omstændigheder i Fields søndag d. 3. juli hvor Nordisk Film har biograf, holder alle 23 Nordisk Film Biografer lukket mandag d. 4. og tirsdag d. 5. juli. Skyderiet i Fields berører alle i Nordisk Film og Dansk Reklame Film og vores...

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Maj 2022 er den bedste maj måned længe i de danske biografer.  For Dansk Reklame Film er det fantastiske nyheder at de danske biografer har haft den bedste maj måned i over 10 år. Det betyder at det effektive reklameprodukt, som mange annoncører køber ind på og...