En præ/post test lavet sammen med m/SIX viser positive resultater på brand parametre i forbindelse med Pokerstars brug af biografen.
Det hjulpne kendskab blandt biografpublikummet steg med 20% fra før til efter deres 6 uges kampagne. Desuden understøtter biografmediet en stigning i målgruppen på alle Pokerstars’ image statements. Det skal bemærkes, at biografkampagnen kørte sideløbende med en TV kampagne.
Er du interesseret i at høre mere om effektmåling? Kontakt analyse afdelingen.
Seneste nyheder

Filmfokus Q2: Et kvartal i efterfølgernes tegn
Årets første kvartal bliver snart rundet af, og med et samlet billetsalg, der formentlig runder 2,75 mio. billetter, bliver det atter understreget, at biografen står stærkt og bevæger sig mod normalen igen. Danmarks Statistik kunne også for nylig rapportere, at...

DRF Seminar – Fokus på de 20-40-årige
Til Dansk Reklame Films seminar d. 31. januar 2023 stillede vi skarpt på de 20-40-årige, der er en kommercielt interessant målgruppe, som er med til at definere udviklingen i medieforbruget, men samtidig er svær at ramme og opnå opmærksomhed over for. Seminaret blev...

Gyserfilm trækker de unge i biografen
I denne artikel-serie dykker vi ned i forskellige genrer, franchises eller andre typer af film: hvad er det der gør dem til noget særligt, hvad differentierer dem fra andre typer af film, og hvorfor er de interessante kommercielt. Gyserfilm er en evigt populær genre,...