En præ/post test lavet sammen med m/SIX viser positive resultater på brand parametre i forbindelse med Pokerstars brug af biografen.

Det hjulpne kendskab blandt biografpublikummet steg med 20% fra før til efter deres 6 uges kampagne. Desuden understøtter biografmediet en stigning i målgruppen på alle Pokerstars’ image statements. Det skal bemærkes, at biografkampagnen kørte sideløbende med en TV kampagne.

Er du interesseret i at høre mere om effektmåling? Kontakt analyse afdelingen.

Seneste nyheder

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend

SPIDER-MAN lukker biograferne med enestående åbningsweekend Endnu engang må de danske biografer ufrivilligt lukke grundet påbud fra regeringen, men vi ser alligevel optimistisk frem imod genåbningen mandag d. 17. januar 2022.  Dansk Reklame Film bliver endnu engang...

Dansk Reklame Film seminar – Den Ekstraordinære Eksponering

Dansk Reklame Film seminar – Den Ekstraordinære Eksponering

Dansk Reklame Film seminar - Den Ekstraordinære Eksponering I starten af oktober 2021 dykkede vi med tre nye interessante talere ned i selve eksponeringssituationen med et fokus på medieinstrumentalitet, målgrupper og opmærksomhed, og dermed hvad der er grundlaget for...

Filmfokus Q1 2022 – Et nyt spændende film år i vente

Filmfokus Q1 2022 – Et nyt spændende film år i vente

FILMFOKUS Q1 2022 – Et nyt spændende film-år i vente 2021 rinder snart ud og med et nyt år i vente, ser vi i Dansk Reklame Film frem mod 1. kvartal af 2022, der vil byde på nye stærke filmoplevelser på det store lærred. Det er ingen hemmelighed, at sidste halvdel af...