En præ/post test lavet sammen med m/SIX viser positive resultater på brand parametre i forbindelse med Pokerstars brug af biografen.

Det hjulpne kendskab blandt biografpublikummet steg med 20% fra før til efter deres 6 uges kampagne. Desuden understøtter biografmediet en stigning i målgruppen på alle Pokerstars’ image statements. Det skal bemærkes, at biografkampagnen kørte sideløbende med en TV kampagne.

Er du interesseret i at høre mere om effektmåling? Kontakt analyse afdelingen.

Seneste nyheder

Fortsat fremdrift for de danske biografer

Fortsat fremdrift for de danske biografer

2018 var et fantastisk år for de danske biografer, når vi kigger på antal af biograf besøgende – men det stopper ikke her, da den flotte fremdrift forsætter ind i 2019. Brancheforeningen Danske Biografer skriver således, at det samlede antal biograf besøgende til både...

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Superhelteepos trækker 50.000 danskere i biografen på én dag

Marvel-superheltenes svanesang, ”Avengers: Endgame”, er længeventet og det ses især på et imponerende besøgstal i de danske biografer. Danskerne flokkes til biograferne og i løbet af de første 24 timer har 50.262 danskere været inde og se ”Endgame”. Til sammenligning...

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...