En præ/post test lavet sammen med m/SIX viser positive resultater på brand parametre i forbindelse med Pokerstars brug af biografen.
Det hjulpne kendskab blandt biografpublikummet steg med 20% fra før til efter deres 6 uges kampagne. Desuden understøtter biografmediet en stigning i målgruppen på alle Pokerstars’ image statements. Det skal bemærkes, at biografkampagnen kørte sideløbende med en TV kampagne.
Er du interesseret i at høre mere om effektmåling? Kontakt analyse afdelingen.
Seneste nyheder

Juni følger i maj måneds fodspor og er den bedste biografmåned i mere end 10 år!
Der er endnu engang glædelige nyheder, når vi nu kan melde ud at juni 2022 blev den største juni-biografmåned i mere end 10 år i de danske biografer. Det sætter dermed endnu engang tyk streg under, at den ekstraordinære film- og reklameoplevelse fortsat er i stand til...

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli
Grundet de tragiske og ulykkelige omstændigheder i Fields søndag d. 3. juli hvor Nordisk Film har biograf, holder alle 23 Nordisk Film Biografer lukket mandag d. 4. og tirsdag d. 5. juli. Skyderiet i Fields berører alle i Nordisk Film og Dansk Reklame Film og vores...

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år
Maj 2022 er den bedste maj måned længe i de danske biografer. For Dansk Reklame Film er det fantastiske nyheder at de danske biografer har haft den bedste maj måned i over 10 år. Det betyder at det effektive reklameprodukt, som mange annoncører køber ind på og...