Virksomheden iCiti ejendomme har sammen med reklamebureau Fedder + Okkels udviklet en AR-app, som giver biografgængerne en virtuel rundtur i et nybyggeri.

Den aalborgensiske virksomhed iCiti ejendomme har sammen med reklamebureau Fedder + Okkels udviklet en AR-app, som giver biografgængerne en hidtil uset interaktiv med en virtuel rundtur i et nybyggeri. ”Vi får en ganske anden fornemmelse af dimensionerne. Når en boligsøgende ser en lejlighed, der tiltaler, kan vedkommende praktisk talt lægge den i indkøbskurven og reservere den. Akkurat som når vi handler i en webshop” forklarer Peter Claesen, der er indehaver af ’iCiti Ejendomme.

Seneste nyheder

Biografens Magiske Univers

Biografens Magiske Univers

Der er ingen grænser for brand eksponering i samarbejde med Dansk Reklame Film A/S. Biografen er et fantastisk sted at skabe et unikt univers, som afspejler det budskab, som dit brand ønsker at kommunikere. For Dansk Reklame Film A/S er det essentielt at skabe det...

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

”Brug 2 sekunder mere” er Årets Biografreklame 2018

Rådet for Sikker Trafik vinder prisen og skubber dermed Carlsberg ned fra den trone, de har siddet på i både 2016 og 2017. Medlemmerne af DRF’s loyalitets klub Cinematastic Commercial Club stemte onsdag aften Rådet for Sikker Trafik ind som den bedste biografreklame...

Biografmarkedet i fremgang trods rekord varm sommer

Biografmarkedet i fremgang trods rekord varm sommer

Det er ingen hemmelighed, at en varm sommer får flere til at hoppe i badebukserne frem for biografsæderne. Men på trods af en rekord varm sommer var billetsalget i 2018 alligevel stigende. I 2018 blev der solgt mere end 13 millioner billetter i biograferne, og på den...