En reklamefilm for HTX-uddannelsen på Tech College Aalborg har opnået en usædvanlig høj erindringsscore i en ny analyse fra Dansk Reklame Film.

Filmen, det drejer sig om, er det nordjyske bureau Det Nye Sorts reklamefilm for HTX-uddannelsen på Tech College Aalborg.

Reklamen stammer fra 2015, hvor den i øvrigt vandt kategorierne Bedste Reklamefilm, Bedste Unikke Kampagneelement – plus Grand Prix – ved awardshowet Årets Brøl, og nu har den altså også bevist sit værd i biografen.

Filmen for HTX Aalborg fik i Dansk Reklame Films analyse en erindringsscore på 84 procent hvilket vil sige, at 84 procent af biografgængerne kan huske at have set den – et tal, der ligger langt over benchmark på 53 procent. Hos mændene er recall endda oppe på 85 procent.

Seneste nyheder

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Alle 23 Nordisk Film Biografer holder lukket d. 4. og 5. juli

Grundet de tragiske og ulykkelige omstændigheder i Fields søndag d. 3. juli hvor Nordisk Film har biograf, holder alle 23 Nordisk Film Biografer lukket mandag d. 4. og tirsdag d. 5. juli. Skyderiet i Fields berører alle i Nordisk Film og Dansk Reklame Film og vores...

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Flest gæster i biograferne i mere end 10 år 

Maj 2022 er den bedste maj måned længe i de danske biografer.  For Dansk Reklame Film er det fantastiske nyheder at de danske biografer har haft den bedste maj måned i over 10 år. Det betyder at det effektive reklameprodukt, som mange annoncører køber ind på og...