Reklameanalysen kommer til Aarhus

Publiceret 06-09-2017

Onsdag d. 4. oktober om formiddagen afholder Dansk Reklame Film og Mindshare et seminar om reklameeffekt i CinemaxX Aarhus.

Biometri.png

Reklameeffekt er i dag udfordret af forbrugernes holdning til reklamer. Så hvordan skal man som annoncør agere med denne grundforudsætning?
På agendaen er Data Intelligence om den ukuelige effekt fra traditionelle medier og Mindshare om reklametrends og purpose marketing.

Tid og sted:
Onsdag d. 4. oktober 2017 kl. 9-11.30 (kl 8:30, croissanter og kaffe)
CinemaxX, Bruun's Galleri
M.P. Bruuns Gade 25, 8000 Aarhus C

Det er 'først til mølle'-princippet, der gælder, så skynd dig at tilmelde dig.

Sidste frist for tilmelding er 27.09.17

Tilmeld dig her

Rasmus.jpg (1)
Rasmus B. AndersenChef for analyse, kommunikation & ITLinkedin+45 29 93 39 11