Cases

Børnefonden

Børnefonden og Eaggerstunn overraskede til Hobbitten.

I forbindelse med Børnefondens kampagne "Tænk sort" blev publikum ved premieren på Hobbitten 12/12-12 overrasket med en intimkoncert af Eaggerstunn, som også havde lavet musikken til reklamefilmen. Gæsterne var vilde med det, og mange støttede Børnefonden via sms under eventen.

Se film fra eventen herunder:

Carlsberg Beer

That Calls For a Cinematastic Event.

I forbindelse med det nye reklameunivers "That Calls For a Carlsberg" blev der lavet en stor event i CinemaxX-biografen over for Dansk Reklame Films kundeklub "Cinematastic Commercial Club".

Eventen benyttede flere forskellige elementer:
- Udstilling af bil i foyerområdet med grøn løber og promotionpiger
- Sampling af øloplukkere ved indgangen til salen
- Event i salen med uddeling af kolde øl til alle gæster i løbet af 2 minutter

Se film fra eventen herunder:

Lotto

Hvordan lyder en Lotto-vinder?

Danske Spil lavede i forbindelse med biograffilmen "Lotto" en event, hvor de i salen under reklamerne udtrak en heldig vinder ved flere forestillinger.
Under et sæde i biografen blev placeret en mobiltelefon, som ringede under en reklamefilm for Lotto. Personen, der sad på sædet, skulle tage telefonen og juble som en Lotto-vinder, hvilket udløste 5.000,-

Se film fra eventen her:

Nivea

On tour

I forbindelse med lanceringen af Nivea Pure and Natural ønskede Beiersdorf at målrette deres kommunikation til kvinder samt at skabe involvering i biografmiljøet. Løsningen blev en biografkampagne i målgruppen Kvinder 35 + samt en promotiontour fordelt over 8 biografer.

På touren lavede et uddannet kampagnecrew hudanalyse på biografens publikum, der fik en vareprøve og muligheden for at deltage i en konkurrence om en rejse for to til Marokko på Niveas hjemmeside.

Udover en målrettet og relevant eksponering af budskabet over for målgruppen løftede promotiontouren effekten af Niveas biografkampagne med hele 32%.

nivea-pure-top.jpg